Gå till innehåll

Meningslösaste tråden?


Sommar

Recommended Posts

Känns ju som man har lite stöd iaf...

 

Att man skulle bli hånad och dragen i smutsen var väl ingen högoddsare precis :cry:

Jag håller med dig. Det är bra att man får upp en diskussion om all skit som postas nu för tiden (jag har inte varit med från start, men har varit med tillräckligt länge för att märka att det blir värre och värre). Jag vet inte om det beror på att reklamen i Poker Magazine har fått in en massa homegame-fjortisar som så gärna vill dela med sig av sina fantistiska pokerprestationer, eller om det helt enkelt beror på att fler och fler upptäcker poker. Hur som helst blir jag också irriterad på alla onödiga trådar som postas.

 

Folk postar nya trådar, fyllda med särskrivningar givetvis, där de berättar om sin bad beats eller liknande skit. "Vann tre inköp idag", "Har förlotat 4 coinflips i rad, ska nog sluta med poker nu" osv osv.

 

Gah! Jag blir så trött!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är riktigt illa med alla bad beat-trådar men det är värre med alla inlägg som påtalar hur illa det är med alla bad beats. Låt skiten självdö så de fattar att ingen bryr sig om såna trådar. Börjar man hetsa blir det bara katastrof i alla trådar till slut.

 

En snäll hänvisning till gråta ut-tråden och sen är det bra. Fjorton inlägg om hur korkad individen i fråga är, är mindre bra. Glöm inte att ni själva var likadana när ni började lira. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=18539

 

Den människans idioti får mig att bryta ihop (såvida hans inlägg ej var ironiskt menat, då är det sjukligt, men rätt briljant).

 

Det finns en tråd som heter "Allt om CC Stockholm" när man går in på forumet. Cosmopols hemsida tar kanske 2 sekunder att leta upp.

 

Ändå postar människan en sån jävla tråd. Och det är inte hans första inlägg på forumet, han har trots allt 30+, så han borde veta lite om hur ett internetforum fungerar i alla fall.

 

Hur som helst, sånt får mig bara att bli ledsen. Sedan när blev jorden överbefolkat av jubelidioter?

 

EDIT:

Om han skulle visa sig ha synproblem och/eller vara dyslektisk tar jag tillbaka ovan nämnda. Man ska inte skratta åt folk som har sjukdomar. I och för sig, är han efterbliven kanske man inte ska kalla honom idiot heller av samma anledning. Då blir det ju jag själv som är idioten som säger det uppenbara. Men är han en (typ) fullt frisk människa, ja, då gäller ovanstående.

 

Och ja, jag bedömmer folk efter att ha läst ett enda inlägg på ett jävla internetforum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man ska inte skratta åt folk som har sjukdomar. I och för sig, är han efterbliven kanske man inte ska kalla honom idiot heller av samma anledning. Då blir det ju jag själv som är idioten som säger det uppenbara. Men är han en (typ) fullt frisk människa, ja, då gäller ovanstående.

 

Om följande kriterier uppfylls så är författaren en idiot:

 

-Är det en idiot som skrivit inlägget så spricker det.

-Är författaren inte idiot så så har han uppfyllt kriterierna.

 

Moment 22 i all sin prakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man ska inte skratta åt folk som har sjukdomar. I och för sig, är han efterbliven kanske man inte ska kalla honom idiot heller av samma anledning. Då blir det ju jag själv som är idioten som säger det uppenbara. Men är han en (typ) fullt frisk människa, ja, då gäller ovanstående.

 

Om följande kriterier uppfylls så är författaren en idiot:

 

-Är det en idiot som skrivit inlägget så spricker det.

-Är författaren inte idiot så så har han uppfyllt kriterierna.

 

Moment 22 i all sin prakt.

 

Ahh, den logiska slutsatsen blir då att jag är en idiot. Fan, jag gräver min egen grav :)

 

Hur som helst vidhåller jag vid min nominering över meningslösast tråd :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...