Gå till innehåll

12-13/11 - Kommenterar Grebbestad Masters of Poker!

Recommended Posts

• Svars 110
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

tänkte bara säga grattis till oskar!!!

den bästa spelaren jag mötte på hela turneringen....utnjyttjade din stack gjorde du oxå=)

trevligt finalbord...fast riktigt döda händer=(

grattis än en gång!

//tjejen vid bordet=)

Postad
tänkte bara säga grattis till oskar!!!

den bästa spelaren jag mötte på hela turneringen....utnjyttjade din stack gjorde du oxå=)

trevligt finalbord...fast riktigt döda händer=(

grattis än en gång!

//tjejen vid bordet=)

Du skulle lagt dina ess istället för å ställa in mot mig, jag ville ju också spela finalbord ;(

Postad

hahaha!!!!

du var så glad när du kastade upp dina QQ.....men jag fick upp min första AA i turneringen...timing....

det var en skön känsla att se dina QQ och vända upp AA...

hade i stort sätt bara skit på händerna innan...och jag antog att du trodde att hon synar med vad skit som helst...det gjorde saken ännu roligare!!!

men så här i efterhand så får jag väll säga ....SORRY!

trevligt bord var det i alla fall :D

tyvär fick jag inte tillfälle att utöva min taktik på finalbordet...fick bara skit.

men vi kanske ses på något mer bord i fram tiden...

och lycka till med QQ i fortsättningen=)

Postad

Kommentar till liveuppdateringen:

Den enda besvikelsen var att det inte var så fin hand-by-hand som t.ex. på senaste storturren på Klubben och på Cosmo. Men såvitt jag förstått så kunde ni inte göra något åt saken, det bara blev så. Men vi vill ha hand-by-hand från finalbordet, det är ofta intressant att se... :)

Postad

Why do people say that when they don´t mean it?

Grattis till en fin fjärdeplats. Vi från POKERFORUM.nu satt och hoppades på att Oskar skulle slå dig i heads up :D

Postad
hahaha!!!!

du var så glad när du kastade upp dina QQ.....men jag fick upp min första AA i turneringen...timing....

det var en skön känsla att se dina QQ och vända upp AA...

hade i stort sätt bara skit på händerna innan...och jag antog att du trodde att hon synar med vad skit som helst...det gjorde saken ännu roligare!!!

trevligt bord var det i alla fall :D

tyvär fick jag inte tillfälle att utöva min taktik på finalbordet...fick bara skit.

men vi kanske ses på något mer bord i fram tiden...

och lycka till med QQ i fortsättningen=)

Var helt övertygad om att någon skulle försöka få mig att folda genom att sätta mig all-in... inte alls beredd på att se en bättre hand :D

O han smurfen med 72o varvet innan då.. som klarade sig o tog MIN finalbordsplats, nä usch :)

Nästa gång så!

Postad
...och jag antog att du trodde att hon synar med vad skit som helst...det gjorde saken ännu roligare!!!

Jag tror faktiskt inte han tänkte så med tanke på att jag gav honom tipset att raisa din blind oftare. Så när du väl syna tror jag inte han trodde han va så stor favorit, om alls någon. Jäkla otiming att du just nu hittade en så stark hand :evil: Omöjligt att lägga sig för ditt omslag med !

Fin timing som sagt :lol: