pagelius Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Vad var det som var så speciellt med strukturen? Hur många blinds startade man med, hur långa var perioderna? Citera
quila Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 tänkte bara säga grattis till oskar!!! den bästa spelaren jag mötte på hela turneringen....utnjyttjade din stack gjorde du oxå=) trevligt finalbord...fast riktigt döda händer=( grattis än en gång! //tjejen vid bordet=) Citera
nevee Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 tänkte bara säga grattis till oskar!!!den bästa spelaren jag mötte på hela turneringen....utnjyttjade din stack gjorde du oxå=) trevligt finalbord...fast riktigt döda händer=( grattis än en gång! //tjejen vid bordet=) Du skulle lagt dina ess istället för å ställa in mot mig, jag ville ju också spela finalbord ;( Citera
quila Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 hahaha!!!! du var så glad när du kastade upp dina QQ.....men jag fick upp min första AA i turneringen...timing.... det var en skön känsla att se dina QQ och vända upp AA... hade i stort sätt bara skit på händerna innan...och jag antog att du trodde att hon synar med vad skit som helst...det gjorde saken ännu roligare!!! men så här i efterhand så får jag väll säga ....SORRY! trevligt bord var det i alla fall tyvär fick jag inte tillfälle att utöva min taktik på finalbordet...fick bara skit. men vi kanske ses på något mer bord i fram tiden... och lycka till med QQ i fortsättningen=) Citera
devalanteriel Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Om du blir så här uppspelt av en ynka AA/QQ-hand ska jag testa att se vad som händer om jag dealar en dam på river nästa gång. Citera
parre Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Kommentar till liveuppdateringen: Den enda besvikelsen var att det inte var så fin hand-by-hand som t.ex. på senaste storturren på Klubben och på Cosmo. Men såvitt jag förstått så kunde ni inte göra något åt saken, det bara blev så. Men vi vill ha hand-by-hand från finalbordet, det är ofta intressant att se... Citera
devalanteriel Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Tanken var väl att Ola skulle sköta det och någon annan (jag) deala, men jag fick näringsförbud eftersom jag inte hade kommit hem efter turneringen annars, så Ola fick sköta själv och Mållgan sköta hand-by-hand-uppdateringen. Citera
Matteprof Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 men så här i efterhand så får jag väll säga ....SORRY! Why do people say that when they don´t mean it? Grattis till en fin fjärdeplats. Vi från POKERFORUM.nu satt och hoppades på att Oskar skulle slå dig i heads up Citera
nevee Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 hahaha!!!!du var så glad när du kastade upp dina QQ.....men jag fick upp min första AA i turneringen...timing.... det var en skön känsla att se dina QQ och vända upp AA... hade i stort sätt bara skit på händerna innan...och jag antog att du trodde att hon synar med vad skit som helst...det gjorde saken ännu roligare!!! men så här i efterhand så får jag väll säga ....SORRY! trevligt bord var det i alla fall tyvär fick jag inte tillfälle att utöva min taktik på finalbordet...fick bara skit. men vi kanske ses på något mer bord i fram tiden... och lycka till med QQ i fortsättningen=) Var helt övertygad om att någon skulle försöka få mig att folda genom att sätta mig all-in... inte alls beredd på att se en bättre hand O han smurfen med 72o varvet innan då.. som klarade sig o tog MIN finalbordsplats, nä usch Nästa gång så! Citera
unis Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 ...och jag antog att du trodde att hon synar med vad skit som helst...det gjorde saken ännu roligare!!! Jag tror faktiskt inte han tänkte så med tanke på att jag gav honom tipset att raisa din blind oftare. Så när du väl syna tror jag inte han trodde han va så stor favorit, om alls någon. Jäkla otiming att du just nu hittade en så stark hand Omöjligt att lägga sig för ditt omslag med ! Fin timing som sagt Citera
QoS Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 För er som vill ge lite mer feedback eller snacka om MoP så finns en bunt med trådar numer i Grebbans egen grupp. Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts