BjornL1491910513 Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Jag undrar hur lång leveranstid det är för sakerna ni ger ut för vippoängen. Jag har beställt för typ 3 dagar sen och undrar också om man inte ska få något mail om det? MVH lunkson * RP - QoS * Citera
HeyJohan Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Hej! Du får om du anger din epostadress vid beställningen ett mail som bekräftar att vi fått din beställning. Dock får du inget när leveransen väl gått iväg. Men om du PM:ar mig så kan jag skicka över ett kollinummer till dig så fort varan är på väg hem till dig så du kan följa dess väg Mvh Johan Jag undrar hur lång leveranstid det är för sakerna ni ger ut för vippoängen. Jag har beställt för typ 3 dagar sen och undrar också om man inte ska få något mail om det? MVH lunkson * RP - QoS * Citera
BjornL1491910513 Postad 8 November , 2005 Författare Rapport Postad 8 November , 2005 Tack för svaret. Men nu behöver jag ingen mer hjälp för att jag har nu fått en mail där det står att beställning är påväg! Riktigt bra det här med saker för vippoängen Citera
Recommended Posts