parre Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Kanske en ointressant hand, men men. HU-tour på Sviten, blinds 25/50. Hittills rätt varierande spel med få större potter. Den enda riktigt stora potten hittills var när jag floppade tvåpar med KJ på AKJ-bordet, betade flop och synade betar på blank turn och river, Fi har tom då. Tror jag lyckats dubbla upp Fi med Q7 mot A3 allin preflop en hand också. Förutom i enstaka poitter har spelet från båda håll varit rätt passivt och många potter har checkats ner hela vägen. Denna hand: Jag höjer till 150 preflop med A8o. Fi synar. Flop: 237 Fi check, jag check. Turn: 237 9 Fi check, jag bet 200, Fi synar. River: 237 9 9 Fi bet 600, jag synar. Rätt spel? Hittills har Fi inte värdebetat marginella händer speciellt hårt, så jag tror inte han har 2, 3, 7 eftersom han checkade flop. En nia är inte omöjligt, men då andra nian kommer på river minskar risken att han har en nia. I övrigt slår jag de flesta av hans bluffar. Citera
Emilio Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Jag hade lätt synat i alla fall. Möjligt att han har en 2:a eller 3:a och vet att du är tom men att du kanske synar på just A-hög. Citera
Recommended Posts