Gahlster Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 Om vi även skall ha med "Jag mötte Lassie" så har jag iofs fått skjuts med Janne Josefsson Jag har övernattat ett par nätter i hans uppmärksammade fuskbygge på Åstål. Midsammaren efter Gbg-kravallerna. Sen har min packning figurerat i GTs film Återtåget. Edit: Höll på att glömma att jag varit ihop med Carolina Klüfts syrra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Spelat fotboll i samma lag som Chippen och Tobias Linderoth.Det är typ allt Det var inte dåligt... Är du kanske Zlatan eller Henke? Nej, men jag är uppväxt i samma skitsamhälle... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Spelat fotboll i samma lag som Chippen och Tobias Linderoth.Det är typ allt Det var inte dåligt... Är du kanske Zlatan eller Henke? Nej, men jag är uppväxt i samma skitsamhälle... Ok, då är du allafall multikulturell (Savning?) om man jämför med oss insnöade norrlänningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Ok, here we go... - Har varit med i lilla sportspegeln samt i diverse lokalblaskor när vi spelade amerikansk fotboll. Har även varit med i landslaget (spelade tillsammans med Baren-Robban i junislandslaget) - En annan landslagskompis var med i Camp Molloy, men han åkte ut efter fem minuter i första avsnittet efter att ha sprungit vilse i skogen. - Stefan Holms kusin och jag spelade i samma lag. - En polare fick långfingret av den ena snubben i Mora Träsk. - En annan polare har festat med Nanne Grönvall och desperat försökt ragga upp henne, dock utan framgång. Senare fick han reda på vem hon var, och att hon var typ 20 år äldre än honom. - Ytterligare en polare har festat med Timbuktu, samt spottat på Paulo Roberto! - Frugan har pratat i telefon med Farmen-Qristina (hon ringde till Telias kundtjänst). - Såg Jörgen Jönsson på Willys i Karlstad. Fan va stor han var... - Såg Carolina Klüft i kassan på Willys i Växjö. Fan va liten hon var... - Stod bakom Malin Baryard i kön på McDonalds. Hon va fan ännu mindre än Carolina Klüft - Var scenarbetare åt Jill Johnson och Katrina & the Waves - Såg Jill Johnson naken när hon bytte om. Fan va stora lökar hon hade... - Stod bakom Carolina Klüft i kön till lånedisken på biblioteket. Hon fick inte låna sin bok för hon hade inte sin legimitation med sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 - Stod bakom Carolina Klüft i kön till lånedisken på biblioteket. Hon fick inte låna sin bok för hon hade inte sin legimitation med sig. Dom kan väl knappast kräva legitimation på barnavdelningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Jag slarvade bort Hans majestät konungens hund och ljög personligen för honom om det. Jag har även felaktigt nekat Maria Gretzer framridningstid. Hon blev arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsdissler Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 - Såg Jill Johnson naken när hon bytte om. Fan va stora lökar hon hade... Behöver jag säga något? hoppas du tog kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crillux Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 - Såg Jörgen Jönsson på Willys i Karlstad. Fan va stor han var... Det där hoppas jag var ironi?! Den där skånska halvportionen kan du väl inte kalla stor? Jag har inte så där jättemycket att komma med förutom att jag druckit öl ihop med Brendan Morrison och Mike Knuble när de spelade i Linköping under lockout-säsongen 04/05. Knuble är stor. Förresten så är jag gammal klasskamrat med den numera välkända pokerspelaren Sargon Rüya (joseph123). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Jag har spelat live mot Slaskmannen morganl (Freeman). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deris Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MalinSwe Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 En kille jag känner från skolan är son till en väldigt känd svensk pokerspelare, nämligen mikael westerlund. kan även tillägga att han är en kopia av sin far och pratar exakt likadant. Åh, stackars kille. Finns det nån som pratar mer irriterande än Mikael Westerlund? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Ja, det är väl lika bra att jag lägger till ett seriöst inlägg. - Som sagt så var Looptroopgänget hemma i min etta och efterfestade ~0300-0700 efter sin spelning här i karlstad förra helgen. Rispäckt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K4lle Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 Ja, det är väl lika bra att jag lägger till ett seriöst inlägg. - Som sagt så var Looptroopgänget hemma i min etta och efterfestade ~0300-0700 efter sin spelning här i karlstad förra helgen. Rispäckt? Lyckades ni trycka i Mårten nån alkohol då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 6 April , 2006 Rapport Share Postad 6 April , 2006 Ja, det är väl lika bra att jag lägger till ett seriöst inlägg. - Som sagt så var Looptroopgänget hemma i min etta och efterfestade ~0300-0700 efter sin spelning här i karlstad förra helgen. Rispäckt? Lyckades ni trycka i Mårten nån alkohol då? Mårten gick i syrrans klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 30 Juli , 2006 Rapport Share Postad 30 Juli , 2006 Håll i er nu... Jag såg PARRE idag på söderstadion! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Såg Natascha Peyre (eller hur hon nu stavar sitt namn) vid slussen för några dagar sen. Visste inte att hon var dvärg innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 lolz. Kanske tuttarna som gör henne mer kompaktare och mer jordnära? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 slog ut ken ur kens kalas turneringen på ss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 Haha att jag missat den här tråden... Har... * Varit med i radio, gamla Radio City. Var när Adam Alsing var programledare och var nån tävling om hur bra man känner sin partner. Det gick inte bra, trots att vi hade varit tillsammans i drygt 4 år vid tillfället. * Blivit intervjuad i radio om poker, pokerboomen, spelberoende osv. * Suttit mitt emot Micke Persbrandt på tåget för ett tag sedan. * Sett Qos, Gdaily Nusseman m.fl. på Paf pokercruise. * Chattat med Magnus Betnér på playahead . Tankeverksamheten är inte på topp återkommer senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 Såg Natascha Peyre (eller hur hon nu stavar sitt namn) vid slussen för några dagar sen. Visste inte att hon var dvärg innan. Det var inte Elita Löfblad du såg då... Hon är två äpplen hög... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 Är bara lite nyfiken finns det några känndisar här på forumet? För att fullkommligt ta död på denna tråd genom att överglänsa er alla så kan jag berätta att: Jag har vairt förband åt Systrarna Graaf... say no more... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 Nuddade Thomas Peterssons (Time Out, Var är Zlatan? m.fl.) ryggsäck på Burger King, Nordstan, för nån månads sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 Nuddade Thomas Peterssons (Time Out, Var är Zlatan? m.fl.) ryggsäck på Burger King, Nordstan, för nån månads sen. med flit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 Nuddade Thomas Peterssons (Time Out, Var är Zlatan? m.fl.) ryggsäck på Burger King, Nordstan, för nån månads sen. med flit? Skulle slänga ut mitt skräp där man slänger skräpet, så stog han där, å så kom jag åt den med armbågen. Semi-flit typ. edit: bossbaver, saknar din gamla mys-bild på glimne, vill se den snart igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjorne1491910376 Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 För några år sedan blev en kompis till mig slagen av Kjell Bergqvist på hjälmen/visiret när han åkte moppe genom ett friluftsområde där det var moppeförbud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts