Verbal__Kint Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Tycker såååååå synd om Negreanu. Hur länge kan en så duktig spelare ha otur? Han spelar ju briljant poker och vinner ingenting. Är det någon som har koll på hur mycket han spelade in under 2005 som ju var minst sagt påvert jämfört med 04? Deebs syn med andra paret är ju ruskigt het... Citera
stenarn Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 alltså är det något nytt namn på avsnitt 8? High Stakes Poker 8. hittar det fan inte Citera
MajkTheBike Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 inte jag heller, vad heter avsnittet? Citera
JEPpoker Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Ni söker dåligt. Ledtråd: lapp för ögat. Citera
carl_nica Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Ni söker dåligt. Ledtråd: lapp för ögat. Jag hittar det inte, finns bara till sjuan... Citera
cAshville Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Ni söker dåligt. Ledtråd: lapp för ögat. tog mig ca 45 sekunder att förstå "var" du menade Kan lägga till: träben Citera
carl_nica Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Ni söker dåligt. Ledtråd: lapp för ögat. tog mig ca 45 sekunder att förstå "var" du menade Kan lägga till: träben Jag fattar också men kan fortfarande inte hitta. Vad söker ni på? Citera
Pokershark Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Kolla jacobmals inlägg på sida två i denna tråd... Citera
Ischtivan Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Inget piratsnack här tack - edit av mod baller nya avsnitt brukar komma på tisdagar Citera
Ekstrom Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Har man haft två dyng på sig, kanske det inte är meningen att man ska hittade de. Jag menar, man kan ju alltid gå till gammla källor Citera
carl_nica Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Kolla jacobmals inlägg på sida två i denna tråd... Vad betyder S A S? Citera
baller Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Ledtråd: lapp för ögat.Kan lägga till: träben Ok, där någonstans går gränsen, inget pirat snack i den här tråden... Citera
Ekstrom Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Ledtråd: lapp för ögat.Kan lägga till: träben Ok, där någonstans går gränsen, inget pirat snack i den här tråden... Citera
carl_nica Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Någon som har det eller? Vad har ni sökt på? Finns bara 1-7. De brukar komma på tisdagar. Citera
stenarn Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Kolla jacobmals inlägg på sida två i denna tråd... Vad betyder S A S? "så att säga" skulle jag tro. Citera
Snaso Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 avsnitt 8 existerar på nätet, många har det dock tror jag inte man kan ge ut information angående länkar osv Ni har fått lettrådar, använd era poker hjärnor nu å lös gåtan Citera
Pokershark Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Kolla jacobmals inlägg på sida två i denna tråd... Vad betyder S A S? Fattar absolut ingenting av din fråga! Citera
carl_nica Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Kolla jacobmals inlägg på sida två i denna tråd... Vad betyder S A S? Fattar absolut ingenting av din fråga! Ursäkta. Jag trodde du menade att jag skulle kolla Jakibmals inlägg på föregående sida. Citera
Vedis Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Avsnitt 8 var helt klart bäst hittills i serien. Vet inte vad ni tycker, men jag har iaf fått en ny pokerhjälte i form av Bob Stupak. Tjock-Tonya Hardings gästspel var dock en otrevlig upplevelse! Citera
baller Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Ja det var troligen ett av de bättre avsnitten, dock kunde man vara utan Stupak, som inte spelade en enda hand... Citera
DunderKlump Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 He's in a different area-code.. Gabes kommentarer är halva serien! Citera
hansolo Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 om Negreanu hade bad beats innan så va detta grymt hemskt å se på iaf, ja hade nog slutat om ja va han =) när han floppa stege så träffade kinesbruden en högre på turn, sen kommer ja inte ihåg fler men de va riktigt många,efter episod 8 hade han förlorat halva inköpet på 1M$ Citera
Recommended Posts