tikhal Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 $10 Sng. Sitter utg+1. Utg höjer 4xbb (160 chips) stackarna ligger runt 2500 hos oss båda. Ska jag slänga AJo eller är det på tok för tight ? * Mini RP - QoS * Citera
ampixo Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Då ni har så djupa stackar i en sng är det bara att kasta skiten. Citera
Stoneburg Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Konstig fråga. Jag slänger AJ där även om UTG foldar, såvida det inte är shorthanded. AK spelar jag men AQ dumpar jag också. AJ ska man spela i position i ohöjda potter, då försöker man sno blinds eller limpar bakom med den. Citera
Asarya Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Fullt bord och utan read talar nog för en fold. Eftersom det är så otroligt populärt att raisa i tidigt position med SC's nuförtiden så händer att jag reraisar med AJ / AQ också, ger om inte annat massor med mer info än en syn, dock knappast tänkbart vid fullbord. AQ har jag aldrig lagt i en ohöjd pot så långt jag kan minnas, men vi spelar alla olika :grin: Citera
Staahla Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 AJ/AQ är i mina ögon de sämsta händerna du kan reraisa en spelare som höjt UTG vid ett fullbord. Sen vet jag inte om det är så fruktansvärt vanligt att höja UTG med låga SC i en turnering när blindsen stigit lite. Citera
Stoneburg Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Fullt bord och utan read talar nog för en fold. Eftersom det är så otroligt populärt att raisa i tidigt position med SC's nuförtiden så händer att jag reraisar med AJ / AQ också, ger om inte annat massor med mer info än en syn, dock knappast tänkbart vid fullbord. AQ har jag aldrig lagt i en ohöjd pot så långt jag kan minnas, men vi spelar alla olika :grin: Menade att jag lägger AQ mot en höjning. Citera
tikhal Postad 4 November , 2005 Författare Rapport Postad 4 November , 2005 Bra, då gjorde jag rätt. Vann turneringen gjorde jag med. Konstig fråga säger ni, då har jag nog en del läckor att täta. Alltid plussat, men det har vart lite svajigt på senaste. Citera
TjockisBagarn Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 att du alltid plussat betyder bara att du gör lite saker rätt, de är de marginella händerna man torskar mest på, testa att slänga dem ett tag framöver och se hur din rulle skjuter i höjden! Citera
Recommended Posts