Mr_Fahst Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Nån som vet nån bra sida där man kan handla poker kepsar, kläder?? Tänkte få tag i lite kepsar men kan inte hitta nån bra sida!! Hjälp snälla * RP och flytt till Poker OT - QoS * Citera
Staahla Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Pokerkepsar? Menar du reklamkepsar eller? Citera
Mr_Fahst Postad 4 November , 2005 Författare Rapport Postad 4 November , 2005 jepp, kan man få tag i det nånstans Citera
deadfish Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 http://ultimatebet.promoshop.com/featuredproduct/index.aspx?DPSV_Id=68794 eller ebay är mitt bästa tips, Citera
Staahla Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Jag tror att ganska många siter delar ut kepsar, tröjor och dylikt som bonusar. Titta runt lite på de stora siternas hemsidor för att se vad som krävs. Citera
psykologen Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Jag beställde en keppa i natt från Pokerstars. Du kan få köpa den för 400 spänn. Citera
parre Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Testa att posta den i Poker Off Topic-forumet. Sedan kan du kolla forumets olika bonusar, jag tror det var minst en där man fick en keps om man signade genom forumet! EDIT: På både multipoker och bestpoker-loggorna står det klart och tydligt "T-shirt och bonus"... He who seeks, and is not blind, shall find! Citera
Bimpi Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 4vegaspoker Hade lite t-shirtar, inte testat att beställa så jag vet inte om de är bra. GodfreyDaniels Hade lite mer saker men jag har inte beställt därifrån heller så jag kan inte uttala mig om de är bra. Citera
ReBs Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 http://www.pokershop.dk dessutom får du en av deras egna på köpet om du lägger till den i korgen.... dom har iofs bara fyra varianter....men men Citera
MasterFlash Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Det går o få tag på lite pokerkläder o t-shirts, etc på Tradera.com =) - Ha en bra helg. /Jimmy Citera
Recommended Posts