Gå till innehåll

Sämsta Internetspelarna, lista på deras nick!


nucleus

Recommended Posts

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

GaltsonBoy @ b2b

 

Han är en riktig turneringstomte.. går allin med allt från K3 till Q2 de första händerna, även i freezeouts..

 

:-o

 

Hoppas att du är ironisk? ;)

Det där får du tåla, du din fisk.. :P

 

BTW, var kan man ser turneringsrankingen?

 

Fattar inte vad du menar all-in K 3, Q 2?? Jag är hur tight som helst.. om du menar all-in med A 6o där så var det väl inte konstigt då han var shortstacken.. sen att jag klonkar.

 

På Unibet under Poker.. tournaments

 

BTW, jag ligger 19:e där.. du är inte med? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GaltsonBoy @ b2b

 

Han är en riktig turneringstomte.. går allin med allt från K3 till Q2 de första händerna, även i freezeouts..

 

:-o

 

Hoppas att du är ironisk? ;)

Det där får du tåla, du din fisk.. :P

 

BTW, var kan man ser turneringsrankingen?

 

Fattar inte vad du menar all-in K 3, Q 2?? Jag är hur tight som helst.. om du menar all-in med A 6o där så var det väl inte konstigt då han var shortstacken.. sen att jag klonkar.

 

På Unibet under Poker.. tournaments

 

BTW, jag ligger 19:e där.. du är inte med? :lol:

Tack, och ja jag försökte bara skoja lite såklart.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GaltsonBoy @ b2b

 

Han är en riktig turneringstomte.. går allin med allt från K3 till Q2 de första händerna, även i freezeouts..

 

:-o

 

lol, men det gick bra igår.... 12 kakor..

 

Han kom från 7 000 marker till drygt 1 300 000 när det var sex personer kvar i turneringen, den värsta jag såg när jag hade uppe fönstret var A9, och hans J9 och nån annan XX all in, han klonkar J på river och då tripplar sig, efter sina fyra dubblingar han nyss gjort typ... Sjukt turlig spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GaltsonBoy @ b2b

 

Han är en riktig turneringstomte.. går allin med allt från K3 till Q2 de första händerna, även i freezeouts..

 

:-o

 

lol, men det gick bra igår.... 12 kakor..

 

Han kom från 7 000 marker till drygt 1 300 000 när det var sex personer kvar i turneringen, den värsta jag såg när jag hade uppe fönstret var A9, och hans J9 och nån annan XX all in, han klonkar J på river och då tripplar sig, efter sina fyra dubblingar han nyss gjort typ... Sjukt turlig spelare.

 

Jag vet visst är jag bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

zweig på prima är riktigt dålig. Han sitter oftra på NL20000 bordet ;)

 

LOL, jag antar att detta och en del andra inlägg är på skämt. Zweig är ju Prahlad Friedman, som sannolikt är den i världen som har vunnit mest på onlinepoker.

 

Jag säger sällan emot dig Indi, men tror du verkligen han vunnit mer än Erik och Fuat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

zweig på prima är riktigt dålig. Han sitter oftra på NL20000 bordet ;)

 

LOL, jag antar att detta och en del andra inlägg är på skämt. Zweig är ju Prahlad Friedman, som sannolikt är den i världen som har vunnit mest på onlinepoker.

 

Jag säger sällan emot dig Indi, men tror du verkligen han vunnit mer än Erik och Fuat?

 

Jag tycker han satt med 5-6 inköp på prima varje dag i våras. Han gulade väl iofs på primanätverket i somras någon gång men...

 

Jag har förövrigt tänkt skriva upp mig denna lista med tanke på dagens spel och resultat. Har slaskat och tiltat som jag aldrig sett någon annan göra :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nick: debbiejo 1124

Nätv: multi eller party vet inte sedan de gick isär

Nivå: 2-4 FL

 

Stats från pt:

 

Hands: 162

VPIP: 90%

pre flop rasie: 62%

went to showdown: 87%

 

Kommentar överflödig.

 

Om han/hon har statistik på alla dom händerna, måste han/hon jättelätt kunna se vilka händer han/hon tjänar respektive förlorar på :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Valfri spelare på b2b:s FL bord nivå 0.5/1-3/6. Herrejävlar säger jag bara. Trots att det bara är ca 4k spelare under peak på kvällarna så har dom verkligen lyckats samla alla tomtar under samma tak. Lirat på Eurobet länge, och även efter att PP tog sitt pick och pack och drog. Kan säga att det skiljer sig lite i kvalité på spelare överlag....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...