Gå till innehåll

Hur spelar ni, ritualer?


legance

Recommended Posts

Jag har så många olika konstiga ritualer så det nästan kan liknas till tvångstankar, så jag väljer att inte berätta om dom :D

 

Så länge det inte innebär offerriter så är det väll okej :twisted:

 

Själv brukar jag lyssan på lite kidsmusik som Slipknot och Stone soure :twisted: och slö titta lite på tv.

 

Går det dåligt brukar jag ha som ritual att slå musen hårt som f*n i bordet, men det gör jag bara om min fru inte är hemma :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skriver upp tidpunkten när jag börjar spela på en liten lapp, skaffar fram kaffe, te, eller vatten, ser till att pissa och väljer sedan någon skiva som jag vunnit med tidigare. Om sessionen börjar dåligt byter jag skiva, om den går bra vågar jag inte byta utan måste lyssna på samma musik resten av tiden. Om skivan tar slut och jag plötsligt förlorar ett par potter får jag panik och försöker sätta på en ny skiva med liknande stil. Samma funkar ju tydligen inte längre och man får inte göra ett för radikalt byte. Lite stört kanske men så är det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turnerings laddande.

Först skivar man potatis, tar fram en fläskfile och majskolv ur frysen som man lägger i en stekpanna och kör in i ugnen 20min. allt blir klart sammtidigt till turneringsstarten :D Perfekt att äta medans man väntar på första dubblingen.

Samt,

Springsteen/Young/Cash mp3 mappen play all.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag ogillar starkt att bli sjukt utdragen och därmed bitchslappad så brukar dåliga tankar komma ibland vilket innefattar att jag kommer att förlora handen trots att jag är överdog. Jag brukar knacka i bordet då för att ta i trä och skärpa till mig.

 

Frågan är vad som är bäst? Att mentalt förbereda sig för en förlust eller inte. Tärningen är ju ändå kastad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

Jag försöker att inte skapa några extra tvångsbeteenden, då jag har anlag för att dra på mig tvångsmässiga saker. Usch! Det värsta är att tvångsmässiga saker är något som är rent och skärt humbug och att jag vet det. Trots det måste jag t.ex. dra i ytterdörren 6 gånger för att vara säker på att jag låst den.

 

Det är jäkligt äckligt när man inte kan kontrollera sin egen hjärna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som sliter tagentbordet i bitar för att i nästa sekund slänga musen i väggen...2 GÅNGER !

 

Sedan tar jag ett djupt andetag, blänger på musen igen och försöker strypa den tills scrollknappen exploderar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

EFTER DETTA HAR JAG HUNNIT LUGNA NER MIG OCH SRKIVER MED TUSCHPENNA fisk***** PÅ SPELAREN SOM DRAGIT UT MIG 4:e gången irad......

 

/ Jag skriver detta för att jag plussade / T O R S K A D E som fan innan jag gick in på pokerforum

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...