HeyJohan Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Erbjudande 2: WPT säsong 3 DVD-box Vi har sett dem på TV. Vi har drömt att våra pojkvänner spelade som Phil Ivey Vi har drömt att våra flickvänner såg ut som Phil Ivey Vi har i oändliga trådar som QoS för länge sedan tappat kontrollen över diskuterat deras fulländade moves Vi har längtat och trånat Vi ser nu ljuset. World Poker Tour säsong 3 Box med 4 skivor Region 1 Ord pris: 3.500 VIP Pris för PF-medlemmar: 1.500 VIP Boxen kan beställas från och med torsdag. Leverans kommer att ske vecka 47. Vi kommer att i ett första skede ha 40 boxar i lager, men tar hem fler vid behov. Skulle din order komma som nummer 41 eller senare får du besked om leveransdatum. Frågor kring erbjudandet tas i den här tråden och VIP-poängen dras som vanligt vid leverans. Mvh Johan * Lite RP - QoS * Citera
Mr Zero Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Vi har drömt att våra flickvänner såg ut som Phil Ivey Nja, här är vi inte riktigt överens. I övrigt Citera
Dark2 Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Mer sådant här som normala spelare kan lyckas köpa. Citera
HeyJohan Postad 1 November , 2005 Författare Rapport Postad 1 November , 2005 MrZero: Konstigt, det är fler som har sagt precis så Dark2: Tack för det. Vi försökte hitta något bra till spelare som spelar på låg- eller mellan-nivå. Bilen som kommer i december kanske tar lite längre tid Mvh Johan Citera
Ruff Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Vi har drömt att våra flickvänner såg ut som Phil Ivey Kanske hellre lite mer som Shana Hiatt (Girls of Hawaiian Tropic*host host*) Citera
HeyJohan Postad 2 November , 2005 Författare Rapport Postad 2 November , 2005 Ja jag säger då det... Citera
dragonesse Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Jag har i alla fall många gånger drömt om att min pojkvän såg ut som Phil Ivey! Citera
Recommended Posts