Kenan83 Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Tja! Nån som vet nån pokersida där pengarna uttbetalas tillbaka till Kreditkorten inom max 1 dag? Citera
Evinrude Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Tja! Nån som vet nån pokersida där pengarna uttbetalas tillbaka till Kreditkorten inom max 1 dag? Multipoker och Ladbrokes brukar kunna klara 1-2 dagar. De verkar vara snabbast på marknaden. Citera
striker Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Tar alltid 4-5 dagar för mig att få pengarna till mitt CC.. Då jag testat de nämnda siterna, blir jag förvånad över att ni får dem så snabbt som 1 dag! Citera
antfarmer Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Beror ju mer på banken än på pokersiten. mvh Ant Citera
jacobmal Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Tog precis ut till mitt VISA-kort hos party. Från att jag tryckte på knappen tog det 3h till att de skrev att såsen var skickad. Ska se om den hinner in till mitt bankkonto på 24h... Citera
fishifish Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Tja! Nån som vet nån pokersida där pengarna uttbetalas tillbaka till Kreditkorten inom max 1 dag? Multipoker och Ladbrokes brukar kunna klara 1-2 dagar. De verkar vara snabbast på marknaden. Ladbrokes måste vara den snabbaste sidan på nätet..gör jag ett uttag på tisdag eftermiddag.. så har jag pengarna på kontot kvällen efter.. parbet tar 3-5 dagar.. B2B nätverket tar också 3-5 dagar.. Citera
Recommended Posts