Gå till innehåll

November erbjudande 1 - iPod Nano!

Recommended Posts

Postad

iPod Nano 2gb till specialpris för Pokerforum-medlemmar

Fram till och med 30 november kan du som har signat ett konto på Heypoker.com via länken på Pokerforum köpa en iPod Nano 2 gb, vit för endast 5.000 VIP.

Ord pris är 10.000 VIP.

I priset ingår självklart frakt.

Som det är nu så har vi ett antal på lager varför de kommer att skickas omedelbart. Men för att försäkra mig mot eventuella anhopningar av ordrar så ber vi er räkna med 2 veckors leveranstid.

Du beställer Nanon via formuläret på Heypoker.com. Systemet kommer automatiskt att känna av att du är kopplad till den här rabatten, men du kommer inte att se det på sidan.

Orderbekräftelser: Vi håller på att utforma en funktion så att beställaren dels får ett mail och dels tydligt ser på sidan att ordern har gått igenom. I dagsläget är det lite otydligt, men har ni några som helst frågor är ni alltid välkomna att höra av er till mig.

Det finns inga maxgränser för hur många Nanos man får beställa.

Eventuella frågor kring erbjudandet tas i den här tråden.

Mvh Johan

Postad

Ja en svart skulle vara riktigt schysst! ;)

Sen undrar jag om att man t.ex beställer en Ipod Nano, hur blir det då med VIP poängen? Försvinner dom? Har spelat in er €200 bonus och väntar på att den ska anlända till mitt konto. Kännerni av att jag redan clearat den eller behöver VIP poängen vara på kontot den dag som bonusen betalas in?

Postad

C-Line: Beställ på du bara :) Vi ser hur mycket du hade innan köp så du förlorar ingen bonus på att använda VIP-poängen innan bonusen har blivit utbetald.

jot: Ja det kan man. Men skicka mig ett PM med ditt användarnamn så ska jag ta fram ett kollinummer åt dig.

Mvh Johan

• 2 weeks later...
Postad

Hey HeyJohan

Hur lång tid brukar det ta innan man får bekräftelse via email, alt. att VIP poängen dras från kontot? Jag gjorde en beställning i Söndagskväll, nu 3 dygn senare har jag inte sett den minsta indikation på att min beställningen skulle ha registrerats.

Postad

Knocke: Om du PM:ar mig ditt användarnamn så ska jag kolla så att din beställning gått igenom som den ska.

Bekräftelsemailet får man direkt om man fyller i e-postadressen i formuläret.

VIP-poängen dras när varan levereras vilket i ditt fall blir fredag denna vecka.

Trevlig kväll! :)

Mvh Johan