totto63 Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Är en fullkommen amatör, men tycker mig ha märkt att det är antingen raise eller fold som gäller i SoG - innan dom sista 5. Att syna verkar meningslöst om man inte sitter på en killerhand? * RP och flytt till Turneringar - QoS * Citera
Blado Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 jepp. Raise or Fold ska man köra i Sit and Go turneringar Citera
totto63 Postad 30 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Fullkommen? Killarhand? Oddsen är nog på min sida om jag säger att jag är bättre på svenska än du är på norska Citera
dr noob Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Bry dig inte om JNL, han har väl inget bättre att komma med helt enkelt Här har du en massa intressant läsning på din väg mot upplysning. Nåja, om du spelar på party i alla fall. /noob Citera
totto63 Postad 30 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Bry dig inte om JNL, han har väl inget bättre att komma med helt enkelt Här har du en massa intressant läsning på din väg mot upplysning. Nåja, om du spelar på party i alla fall. /noob tack för länken dr noob, men när jag tittar då vet jag inte om du är snällare än andra - GUUUUUUD så mycket det var att läsa - borde nog spela fia med knuff i stället.. Citera
spyse Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Bry dig inte om JNL, han har väl inget bättre att komma med helt enkelt Här har du en massa intressant läsning på din väg mot upplysning. Nåja, om du spelar på party i alla fall. /noob tack för länken dr noob, men när jag tittar då vet jag inte om du är snällare än andra - GUUUUUUD så mycket det var att läsa - borde nog spela fia med knuff i stället.. hmm det är inte den inställningen som tar dig ITM, och och inte blir du bättre av den inställningen heller. Annars kan man ju göra som Moneymaker, Learn by Doing. Citera
Recommended Posts