wanduz Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 kan inte klaga på j_ojjeL´s utdragningsbegåvning heller.. hans 8-10 mot min KK blev till en fin stege.. såg den inte ens när den trillade in på rivern, hade nog en fin min när markerna åkte vilse på bordet... Citera
ampixo Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Och nu stod min J9 mot AQ på QJx bräda. Jag turade lite väl mycket ett par händer där i rad. Klonk klonk. Den klonkade fint! Man känner liksom på sig att man åker ut när man ställer in med topparet och får syn av mellanparet. Det kan bara sluta på ett sätt. Fast nu var det ju jag som ställde in med mellanparet. Men! Citera
chcar Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Och nu stod min J9 mot AQ på QJx bräda. Jag turade lite väl mycket ett par händer där i rad. Klonk klonk. Den klonkade fint! Man känner liksom på sig att man åker ut när man ställer in med topparet och får syn av mellanparet. Det kan bara sluta på ett sätt. Fast nu var det ju jag som ställde in med mellanparet. Men! Ah, det förklarar saken. Citera
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Då blev man out klonked. A5s ställer in och jag synar. På floppen kommer en 5:a och på rivern kommer ännu en 5:a Citera
ampixo Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Men nu började ju pokermiljonen med Lennard, Friberg och Gry. Hur ska man då kunna koncentrera sig på turneringen? Citera
Joshua Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Då blev man out klonked. A5s ställer in och jag synar. På floppen kommer en 5:a och på rivern kommer ännu en 5:a Jag trodde inte du hade så bra Må mina klonkarskills stå mig bi även i fortsättningen... Citera
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Börjar närma sig att ställa in pre-flop Citera
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Då blev man out klonked. A5s ställer in och jag synar. På floppen kommer en 5:a och på rivern kommer ännu en 5:a Jag trodde inte du hade så bra Må mina klonkarskills stå mig bi även i fortsättningen... Hade jag haft lika liten stack som du hade jag också ställt in på A5s Citera
DrBarry Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Onekligen intressant att se gry forsell lira påger. sanna mina ord. Citera
Bimpi Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Jaha, går man in i pausen som chippetta. Hade ca 2500 kvar då vi var ca 35-40 st... men ett par härliga träffar och slöspelningar som hållt så har jag dubblat ett par gånger. Men men, oroa er inte för mig, har en tendens att förlora stort då jag ligger bra till i turneringar. //Bimbiraja Citera
Pokertomte Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Vann du då? Det e ju det som är viktigt! Citera
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Vann du då? Det e ju det som är viktigt! Klart jag vann. Man har ju skills Citera
Skadast Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Vann du då? Det e ju det som är viktigt! Klart jag vann. Man har ju skills Vaddå? Vinner han inte automatiskt eftersom han hade AK och är mycket bättre än än vad du är? Citera
ampixo Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Snyggt move av mig att betala av 2par med toppar där. Nu får man slåss med avarage stack igen. Citera
Djens Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Ojojoj, AK vinner mot AQ, det var inte igår Citera
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Synar en all in med QQ och möter AK och min hand håller sig. Poker guden är med mig idag. Skönt att inte vara näst sist i chip ligan längre. Nu finns det ju en chans att man kommer in the money och tar in lite på QoS i statestiken Citera
Rille Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Synar en all in med QQ och möter AK och min hand håller sig. Poker guden är med mig idag. Skönt att inte vara näst sist i chip ligan längre. Nu finns det ju en chans att man kommer in the money och tar in lite på QoS i statestiken Äckel var ju min AK som skulle vinna. Citera
ampixo Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Raise preflop, tar syn med AJ från blind. Flop AJT. Behöver jag säga att han hade KQ? Ajja 15k kvar. Citera
Djens Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Själv foldade jag en hand som skulle dragit in kåken den handen Citera
Pokertomte Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Ge mig en update plz? Hur många kvar\mörkar\avg stack? Citera
ampixo Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Vi är på bubblan people! Håll i hatten!! Citera
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Synar en all in med QQ och möter AK och min hand håller sig. Poker guden är med mig idag. Skönt att inte vara näst sist i chip ligan längre. Nu finns det ju en chans att man kommer in the money och tar in lite på QoS i statestiken Äckel var ju min AK som skulle vinna. Hmmm du har ju dragit ut mig förr så det skönt att få revange. Ser ut som jag hamnar på bubblan om inget mirakel händer Citera
ampixo Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Miraklet är när Emilios 99 blir slagen av A9. Vi tar alla av oss hatten för stackars Emilio. Citera
Recommended Posts