Joel Eriksson Postad 3 November , 2005 Författare Rapport Postad 3 November , 2005 Hej och tack för svaret! Känns som att jag förstår det en hel del bättre nu än innan. Visserligen vet jag inte om jag någonsin kommer sitta och räkna på dessa siffror, men det kan i alla fall vara kul att förstå lite mer när jag läser diskussioner i detta forum. Som sagt, tack för ett uttömmande svar! Citera
Jarnix Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 EV = eventuell vinstchans hehe, ska skriva det i min nästa finanseringstenta Citera
FraZin Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 Hej och tack för svaret! Känns som att jag förstår det en hel del bättre nu än innan. Visserligen vet jag inte om jag någonsin kommer sitta och räkna på dessa siffror, men det kan i alla fall vara kul att förstå lite mer när jag läser diskussioner i detta forum. Som sagt, tack för ett uttömmande svar! Välkommen till Prima.. Citera
Joel Eriksson Postad 3 November , 2005 Författare Rapport Postad 3 November , 2005 Hej och tack för svaret! Känns som att jag förstår det en hel del bättre nu än innan. Visserligen vet jag inte om jag någonsin kommer sitta och räkna på dessa siffror, men det kan i alla fall vara kul att förstå lite mer när jag läser diskussioner i detta forum. Som sagt, tack för ett uttömmande svar! Välkommen till Prima.. Är inte detta bara fulreklam?? Blä, blä och åter blä. Jag tänker fortsätta ge mina surt förvärvade (och snart fördärvade) pengar till Unibet, hur sugiga andra än tycker att de är. Citera
Recommended Posts