tordi Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Tjena, lirat på heypoker under några dagar och skramlat ihop vip poäng. Jag kan ge mej fanken på att ja hade åtminstonde 100 VIP poäng till när jag kollade gången innan, är det något du kan kolla upp? Mitt användarnamn är tordi_ tack på förhand Citera
tordi Postad 30 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2005 såg nu att när ja kollade på hemsidan står det Earned VIP total 311 och då är de inräknat med en registrering på 30 VIP men när jag kollar på poker klienten står det att jag har 386 VIP (och då är ju inte dom 30 inräknade) vilket av dom ska ju utgå ifrån? Citera
tordi Postad 30 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2005 nu stämmer allt igen va konstigt =D Citera
HeyJohan Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Beror förmodligen på att uppdateringarna på det ena stället sker en gång per dygn och på det andra stället kontinuerligt. Mvh Johan Citera
Recommended Posts