babyface10 Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 tilt tilt tilt betalar 6000sek extra för att få sitta med el uttag och så funkar inte elluttagen, frågar vad som är fel och får knappt hjälp utan bara kaxiga dryga danskar som säger att de inte kan gö nått åt det!!! Snälla bojkotta sas! * Mini RP - QoS * Citera
The Grand Bark Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 Är inte dildosarna trådlösa nu för tiden? Citera
Suppe Postad 29 Oktober , 2005 Rapport Postad 29 Oktober , 2005 6000sek extra bara för ett eluttag till sin laptop (eller vad det nu är)? Billigt... Citera
cafka Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Det är ju SAS affärsidé. Att vara billiga och ge bra service. Nä, jag bara skoja. Citera
Bein Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 hoppas det var 600 annars blir jag lite ledsen Citera
wolf Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 tilt tilt tilt betalar 6000sek extra för att få sitta med el uttag och så funkar inte elluttagen, frågar vad som är fel och får knappt hjälp utan bara kaxiga dryga danskar som säger att de inte kan gö nått åt det!!! Snälla bojkotta sas! * Mini RP - QoS * Ring till SAS så borde du få pengarna tillbaka. Vi betalade för mer benyurymme en gång när vi (familjen) åkte på semester, men det blev ngt fel så vi fick inte detta. Då fick vi iaf pengarna tillbaka för detta Citera
Doc Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Hatar att vara messerschmiidt, men SAS är inget PLAN. Citera
Fido Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 1. (som ovan) SAS är inte ett plan. Det är ett flygbolag. 2. Skriv inte HÄR, kontakta SAS (inte flygplanet, flygbolaget) och de kommer med all säkerhet att ersätta dig. 3. Tror du på fullt allvar att en steward på ett flygplan är kapabel till att laga ett elektriskt fel i en kontakt under flygning så har du problem. 4. Betalar du 6000 SEK för den extratjänsten så: a. Har du missuppfattat något b. Stora problem, och måste överdriva siffrorna rejält för att vi andra ska förstå hur synd det är om dig. Vilket leder till: i. Total avsaknad av empati, eftersom vi inser att du ljuger för att få mer medlidande ii. Inlägg som mitt, som totalt klankar ner på dig Testa www.sas.se, klicka på kontakta oss. Citera
Teichmann Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Hatar också SAS. Noll jävla känsla för service och komfort. Pack! Citera
TANDEMCYKELN Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Hatar också SAS. Noll jävla känsla för service och komfort. Pack! De gånger jag åkt affärsklass med SAS har de skött sig väldigt bra. Citera
heltok Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 tacka vet jag air aisa och tiger airways! Citera
Pokertomte Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Bara för att en flygresa strular, en steward är otrevlig eller att något annat inte fungerar som det bör så innebär inte detta att allt som har med SAS att göra är skit. Och jag instämmer med Fido angående priset på eluttaget. Citera
striker Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Ofta man betalar 6kkr för att få ett eluttag LOL Citera
Loveless Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 För ni som klagar på SAS. Prova några riktiga tomteflyg... Några som jag provat: Kullaflyg, norwegian air, nordic air... Får bättre service på SL bussar. Citera
Hector Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Då killen lirar 10/20 NL, och flyger han över atlanten, måste det väl ändå vara +EV med el uttag för 6k SEK om han har det på tillbakavägen också, så varför inte säger jag. (forutsätter att det finns internet där också) Citera
Quasi Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Ofta man betalar 6kkr för att få ett eluttag LOL Har du en resa på 10 h och 3-5000 kr i timmen så är det inte så konstigt va? Citera
Hjort Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 4. Betalar du 6000 SEK för den extratjänsten så: a. Har du missuppfattat något b. Stora problem, och måste överdriva siffrorna rejält för att vi andra ska förstå hur synd det är om dig. Vilket leder till: i. Total avsaknad av empati, eftersom vi inser att du ljuger för att få mer medlidande ii. Inlägg som mitt, som totalt klankar ner på dig På tal om ingenting: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=6301 Citera
Quasi Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 4. Betalar du 6000 SEK för den extratjänsten så: a. Har du missuppfattat något b. Stora problem, och måste överdriva siffrorna rejält för att vi andra ska förstå hur synd det är om dig. Vilket leder till: i. Total avsaknad av empati, eftersom vi inser att du ljuger för att få mer medlidande ii. Inlägg som mitt, som totalt klankar ner på dig På tal om ingenting: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=6301 Haha, den var skön! Citera
heltok Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 för 6kkr får man många extrabatterier till sin laptop Citera
Teichmann Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Hatar också SAS. Noll jävla känsla för service och komfort. Pack! De gånger jag åkt affärsklass med SAS har de skött sig väldigt bra. Haha ja, men vi dödliga åker kanske inte affärsklass. Varför åker du det förresten? Är du i behov av den komforten eller är det pappa/jobbet som betalar? Har faktiskt bara åkt med SAS två gånger, men det räckte. Det lät någit helt fruktansvärt, och när de slog på speakern så tjöt ett enormt irriterande ljud. Lägg där till att packen helt plötsligt hade slutat servera mat (om man inte pröjsar. Men det kanske är standard nu?). Vad fan ska man åka med dem för om de drar in på all service? Har åkt Ryan Air ett par gånger och de är ju fan bättre. Bedrövliga SAS. Citera
TANDEMCYKELN Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Haha ja, men vi dödliga åker kanske inte affärsklass. Varför åker du det förresten? Är du i behov av den komforten eller är det pappa/jobbet som betalar? När den ursprungliga postaren skrev att han betalat extra pengar utgick jag från att han åkte affärsklass. När jag själv åker det, så betalar jobbet. Åker jag privat, vilket aldrig inträffat, så blir det ekonomiklass. Citera
babyface10 Postad 3 November , 2005 Författare Rapport Postad 3 November , 2005 Hello everybody. Jatte tiltat inlagg, ja jag akte affars klass och det kostade 6k extra eftersom jag da skulle kunna spela 10h istallet for att sitta och glo pa film kandes som jattestort plus EV pa det. Eftersom det fanns internet och jag hade min laptop med mig. Sen om det inte er plus EV for fido er upp till dig, tack for all feedback och jag ska omgaende skriva ett mail till SAS Lite barnsligt men valdigt skont att skriva av sig ilskan her. Saken var ju den att han var veldigt otrevlig, aterkommer om vad jag fick for svar av SAS EDIT: jag utmanar hjort pa en 3h sittining hu, du valjer stakes Citera
Recommended Posts