Gå till innehåll

Reklam för heypoker?


GSI

Recommended Posts

Är det inte dags å börja marknadsföra sidan?

 

Efter att ha sett en liten skitbil med parbetdekaler på, måste jag ju bara föreslå att ni gör det samma. Fast lite högre standard får ni väl ha...så jag menar...en Impreza kanske, å så smäller ni upp feta dekaler med heypoker på. Kan också stå nåt i stil med att "fixa så att 1000 av dina vänner också signar på heypoker så får du en likadan bil" lol

 

Förresten, jag kan gärna anmäla mig som frivillig ägare av bilen 8-)

 

lol vet att jag blev lite oseriös men huvudfrågan var som sagt hur det går med marknadsföringen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Ferrari Enzo" - 15.000.000.000 VIP

 

lol 15 miljarder VIP, jag ger personligen en ferrari till den som spelar ihop det på en livstid.

 

istället för att bilen bara skulle ägas av en...kunde ju olika personer få låna bilen i en vecka, man kan ha speciella turneringar där vinnaren får just det. Eller ännu roligare, den som åker ut först ur en turnering hahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Ferrari Enzo" - 15.000.000.000 VIP

 

lol 15 miljarder VIP, jag ger personligen en ferrari till den som spelar ihop det på en livstid.

 

istället för att bilen bara skulle ägas av en...kunde ju olika personer få låna bilen i en vecka, man kan ha speciella turneringar där vinnaren får just det. Eller ännu roligare, den som åker ut först ur en turnering hahaha

Hahaha :D Det var ett inte allt för seriöst förslag :)

 

"-Ursäkta? är det här supporten på heypoker?

"-Javisst, vad kan jag hjälpa till med?"

"Du vet den där ferrarin jag vann att få låna i en vecka, den råkade åka in i en lyktstolpe, så jag undrar om jag kan få låna en ny de två dagar som är kvar "

 

 

:D:twisted:

Hahaha :D och HeyJohan måste ju hålla uppe HeyPoker's goda rykte ang. deras kundtjänst... hmm :twisted::D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"-Ursäkta? är det här supporten på heypoker?

"-Javisst, vad kan jag hjälpa till med?"

"Du vet den där ferrarin jag vann att få låna i en vecka, den råkade åka in i en lyktstolpe, så jag undrar om jag kan få låna en ny de två dagar som är kvar "

 

Som jag känner Johan är det bara en logistikfråga hur lång tid det tar att fixa fram en ny bil dig Djens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte då

Det är bara det att jag inte vill hindra er blommande kreativitet :D

 

Vi har planer på tjänstebilar och då är den föreslagna texten ovan helt klockren!

 

Rent generellt angående hur vi marknadsför oss så finns det två strategier:

- Vi måste kunna ta hand om de kunder vi har innan vi jagar nya

- Hellre skjuta smalt och träffa rätt, än sikta på hela massan och få in skräp.

 

Som det är nu så behöver vi mer folk för att garantera kvalitén mot de spelare vi har, alltså tar vi det lite lugnt på nyrekryteringsfronten.

Om vi sen annonserade överallt där det gick så kanske vi skulle få mycket medlemmar, men frågan är om vi skulle få mycket spelare?

 

Jag kommer att använda tråden att bolla lite idéer med er vad det lider.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på den superba support (läs HeyJohan) som Heypoker bjuder så är det nog en nackdel om Heypoker växer för snabbt (för oss kunder som uppskattar supporten vill säga).

 

Men visst vore det väl sjysst med någon snygg reklampryl; keps, t-shirt, nyckelrem, Y-frontkallingar, magväska....... 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

På lunchen i dag såg jag en Hummer i centrala Jönköping (utanför Teliabutiken). Jag kommer inte ihåg vad det var för sajt, men det stod "XX POKER", där XX var två bokstäver som jag inte kommer ihåg.

 

Jäkligt grym bil.

 

Såg den vid centralstation i sthlm, VC Poker om jag inte minns helt fel (Victor Chandler?)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en kia pride e fetare än en hummer, tack för att du inte nappa på den idén Johan, min tanke var ju dock inte att den skulle finnas i VIP shoppen, utan vinnas för en tid, så lite ära e med i spelet också.

 

och eftersom jag e gul, så får det helst va freerollar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...