tordi Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Hejsan... Har lirat en hel del på bet24 unibet och 24h, men eftersom jag läst en del om heypoker här på forumet och servicen verkar bra och så fick jag för mig att testa sidan. Jag har fixat konto men när jag ska sätta in pengar står det: The CC Number you are using has previously been used by another username. Please use another credit card or contact our support! Jag har inte använt mitt kort på er sida förrut och inte heller har det var några skumma överföringar från mitt kort. MVH "tordi_" Citera
HeyJohan Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Det är på grund av att du har använt kortet tidigare inom B2B-nätverket. Det är en ren säkerhetsåtgärd. Skicka mig ett PM med ditt användarnamn så löser jag det med supporten direkt. Det är ordnat inom 15 minuter. Mvh Johan Citera
garden_state Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Jag har exakt samma problem! Men jag har aldrig haft användare på b2b tidigare, har bara ett enda på heypoker.com Citera
HeyJohan Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Ok, skicka mig ett PM så ska jag se till att supporten kollar på saken. Mvh Johan Citera
Recommended Posts