MajkTheBike Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Nice 750 kb/s Ska seeda som f-n sen..... Citera
Pokermiffot Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 53 användare på torrenten nu ju...pröva med att acceptera torrentklienten i eventuella brandväggar och routrar I en router måste man ibland öppna portar för programmet. Här finns det en sida om vilka portar som behövs öppnas och hur man gör det. (Gäller router med brandvägg) How to configure your router to allow fast BitTorrent downloads Citera
vfpaok Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Ljudet försvinner 36:55 in i filmen för mig... och kommer aldrig tillbaka. Trassel vid divx-formateringen? EDIT: funkar fint med VLC... /V Citera
ZartaN Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 53 användare på torrenten nu ju...pröva med att acceptera torrentklienten i eventuella brandväggar och routrar I en router måste man ibland öppna portar för programmet. Här finns det en sida om vilka portar som behövs öppnas och hur man gör det. (Gäller router med brandvägg) How to configure your router to allow fast BitTorrent downloads Vilken router har du? http://www.portforward.com/routers.htm <-----jättebra sida med guider. Citera
pozz2 Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 adress: pozz.myftp.org User: gäst Pass: gäst Citera
Nusseman Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Vad fan är det här? Halva forumet diskuterar nedladdning via siter som tillhandahåller piratkopierat material! Jag kommer få kramp i banningsknapptryckarfingret *Blundar och låter QoS ta tag i det här* Citera
pozz2 Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Vad fan är det här? Halva forumet diskuterar nedladdning via siter som tillhandahåller piratkopierat material! Jag kommer få kramp i banningsknapptryckarfingret *Blundar och låter QoS ta tag i det här* en film som upphovsrättshavaren själv sprider kan inte på nåt sätt vara olagligt oavsett kanalen han sprider den på. *edit* ta den från min ftp om de känns tryggare så Citera
QoS Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Vanligtvis så brukar vi säga no-no för TPB, men eftersom det är en etablerad tracker så gör vi ett undantag. Som vanligt gäller no-no för övrigt piratsnack. Enjoy! - QoS Citera
MrZingo Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Vad fan är det här? Halva forumet diskuterar nedladdning via siter som tillhandahåller piratkopierat material! Jag kommer få kramp i banningsknapptryckarfingret *Blundar och låter QoS ta tag i det här* en film som upphovsrättshavaren själv sprider kan inte på nåt sätt vara olagligt oavsett kanalen han sprider den på. *edit* ta den från min ftp om de känns tryggare så Det här visar ju egentligen vilken bra teknik torrent är..jag menar hur lång tid hade det inte tagit att sprida denna annars... Nu längtar jag bara på att någon lägger upp den i DVD format så jag kan ha en fin dvdkopia i min samling Citera
Magnum Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 pozz jag hittar inte ens sidan med din adress Citera
Nusseman Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 en film som upphovsrättshavaren själv sprider kan inte på nåt sätt vara olagligt oavsett kanalen han sprider den på. *edit* ta den från min ftp om de känns tryggare så Jag tänkte mer på allt annat som finns att hitta på TPB... Eller är porrfilmerna och musiken också copyright-befriade? Citera
Staahla Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 När jag försöker tanka hem filmen via torrentlänken är det enda jag kan välja Play och Pause samt en mätare där jag ställer in maxspeed. Hur sparar man filmen på hårddisken? Edit: Tror jag löst det... Verkar som det bara är att trycka på play och så sparas skiten istället för att spelas upp. En gammal hederlig fint. Citera
MrZingo Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 ...valde att ta bort det själv..vill ju inte prata om något som kan tolkas som tveksamt även om det var en moderators tips Citera
Saint_Bjorn Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Annars är ju BitTorrent utmärkt för den här typen av distrubution. Om någon börjar seeda den och postar en URL till torrenten så är det ju bara att köra. - QoS Vad fan är det här? Halva forumet diskuterar nedladdning via siter som tillhandahåller piratkopierat material! Jag kommer få kramp i banningsknapptryckarfingret *Blundar och låter QoS ta tag i det här* Visst vore det kul med en intern banningstrid mellan moderatorerna här på forumet? Citera
pozz2 Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 pozz jag hittar inte ens sidan med din adress pozz.myftp.org. använd en ftp browser såsom cuteftp Citera
pozz2 Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 Lösenordet funkar inte testa nu. många som har laddat den så den ska funka Citera
Magnum Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Postad 27 Oktober , 2005 är nog för många på den så jag får nog vänta Citera
link85 Postad 27 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2005 dom som bor i kristianstad kan jag bränna ut en dvd kopia till... Citera
acidcrawler Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Någon vänlig själ som har lust att lägga upp en ftp med pokerseminariet eller seeda det på TBG. Jag råkade nämligen rensa lite väl mycket på hårddisken, så att det försvann Citera
bzkt Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 En seedare till torrenten skulle uppskattas väldigt mycket. Citera
spear island Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 hej det var jag som filmade Per Hildebrand och Cecilia och Alex. 1 timme samanlagt. ska göra d till en dvd fil. kan ta 1 vecka om nån vill ha den kan jag sicka över den på msn. min är hannes_sjoberg@hotmail.com Vore skoj om ngn kunde seeda denna en liten stund under eftermiddagen....... Citera
cAshville Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Snälla kan någon seeda Jag sitter på bra lina och kan sedan seeda under natten om bara någon kan börja! Citera
Recommended Posts