pozz2 Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 fattar inte detta. Är förmodligen trött men hur ska de va då? Vilken rangordning har de bästa händerna på denna flopp? Ah 9d Kc Triss i nior där spelaren har 99 på handen. Två par med AK på handen. En spelare med två klöver och färgdrag på rivern. Triss i ess där spelaren sitter med AA, triss i kungar då spelaren sitter med KK, två par då spelaren har AK. mitt svar Triss i kungar då spelaren sitter med KK, triss i nior då spelaren har 99, två par där spelaren sitter med AK. Inget av ovanstående. rätt svar Fel! *edit* Blir f*n lack på de testet på betsson eller var de va,inte en enda fråga där man får veta om de e NL eller FL som spelas,hur mycke som höjs o hur många spelare som e me i potten. Måste vara världens sämsta spelare som har skrivit frågorna. * RP - QoS * Citera
Staahla Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 AA, KK, 99, AK, A9, K9, AQ, AJ... Citera
pozz2 Postad 26 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2005 AA, KK, 99, AK, A9, K9, AQ, AJ... haha lite smått trög efter 12 timmar på jobbet. Citera
Staahla Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Det gjorde inte jag heller, men jag såg rubriken så jag rabblade de främsta starthänderna... Citera
obby Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 jag fattar verkligen noll jag med. Citera
Fido Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Eftersom rätt handranking är som ovan: AA - KK - 99 - AK - A9 - K9 Så är inget av svaren rätta. Därav rätt svar: Inget av ovanstående. Alt 1: Säger att ordningen är AA, KK, AK Alt 2: Säger att ordningen är KK, 99, AK Inget är rätt. Rätt är AA, KK, 99. AK. Ganska enkelt? (dock dålig fråga, eftersom den blir så luddig) Citera
Recommended Posts