mattias552 Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Tänkte kolla om det är någon mer än jag som är barnsligt förälskad i de gamla 8-bits spelen? Citera
Staahla Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Du har med Adventures of Lolo men inte Tennis? Vilket hån! Citera
Zoogin Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Vinner inte Zelda så kommer jag att gnälla om riggning i rösträkningsmotorn! Nintendo är kung vad gäller TV-spel! Håller fn på och försöker klara Super Punch Out på SNES, han e lurig den sista jäkeln, men någon dag ska han åka i mattan. Citera
RayIV Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Zelda helt klart. För övrigt är "A Link to the Past" på SNES fortfarande det bästa spelet som gjorts på denna glob.. möjligen i konkurrens med Starcraft BW. Citera
Zoogin Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Lägger in en bonusfråga i tråden: Vilket Zelda-spel är min avatar ifrån och vad/vem är det? Citera
käkably Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 finns ett fåtal spel som lockar till underhållning, men generellt är 8-bit överskattat. jag kan spela mega man 2 och som bäst bli nostagisk. utvecklig är bra. däremot står SNES för underhållning. Mario World, Super Probotector, A Link to the Past & Chrono Trigger är bara fyra otroligt bra spel. dessutom; två kontroller, några systemetkassar, ett gäng dåliga förlorare och Mario Kart är guld. Citera
jokersve Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Får lägga en röst på "annat" då varken Kid Icarus eller Metroid finns med. Citera
Preacher Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Är det från Majoras Mask? Spelat det i nästan 5 minuter, så har ingen gissning på vad han heter. Håller med käkably, dom är överskattade, bara ett fåtal är roliga om man spelar dom idag. Men Mario Kart? Visst tycker man EP-anfall är roligt kombinerat med fylla så är ju alla "mode-7"-spel att föredra. Tyckte det var lite svettigt val, blev Zelda till slut, tycker det håller bäst idag. Fast å andra sidan kanske jag får ändra till Punch Out, fortfarande inte vunnit mot Tyson. 007 373 5963, haha, var tvungen att kolla upp om det verkligen var rätt kod, å det vare. Citera
FraZin Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Super Punch är det 8a eller 16 bitars? Grymt spel ialla fall! Metroid är en klassiker. Av dem på listan måste jag säga track and field då jag på den tiden höll på med friidrott Citera
Loveless Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Lägger rösten på ice hockey. Vet inte ens om senaste varianten av EA's spel kommer upp i spelkänslan i detta spel. Sen att man knäckte skiten ur datorn tillslut hör ju inte till, Roligast var ju fyllespel mot polarna, utan målvakt och superstuds på pucken. Tennis. Klart godkänt. Volleyboll. Har fortfarande inte kommit över vad de äckliga spelarna gör med bollen Citera
Plox Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Det enda roliga med Zelda var att man kunde spara. Min röst går till Punch out, annas är Papperboy en annan favorit. Citera
adde_snoppskalle Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Röstade på Zelda, men hade jävulskt svårt att välja mellan Zelda och Super Mario Bros. Det är fortfarande lika roligt att försöka klara Super Mario på snabbast möjliga tid! Citera
MJ Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Rösten går till Ice hockey, för: Musiken, valmöjlighterna när man skapar sitt eget lag (smal, mellan eller bitig(tjock)), de ruggiga rallarslagsmålen som kunde uppkomma i spelet och slagsmålen mellan mig och brorsan som detta fantastiska spel ofta resulterade i. P.S jag är född -74, så man spelade 8-bits istället för att leka med kottar, inte som något sorts kultigt nöje. D.S Citera
Ruterkung Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Jaha, då var man ensam att rösta på SMB. De spelen regerar ju, nu är allt flashigt och tråkigt. Det var bättre förr... Citera
Loveless Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Jag är också född 74. Vilket ger dig två alternativ: 1) Jag började dricka på tok för tidigt. 2) Nintendo 8-bitars var en riktigt bra spelmaskin. Citera
erik87 Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Jag är också född 74. Vilket ger dig två alternativ: 1) Jag började dricka på tok för tidigt. 2) Nintendo 8-bitars var en riktigt bra spelmaskin. hm... får man gissa på båda? Citera
stitchio Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Rösten går till Ice hockey, för: Musiken, valmöjlighterna när man skapar sitt eget lag (smal, mellan eller bitig(tjock)), de ruggiga rallarslagsmålen som kunde uppkomma i spelet och slagsmålen mellan mig och brorsan som detta fantastiska spel ofta resulterade i. P.S jag är född -74, så man spelade 8-bits istället för att leka med kottar, inte som något sorts kultigt nöje. D.S Tänker inte du på Blades of Steel nu? Eller är det ni menar? Citera
Plox Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Rösten går till Ice hockey, för: Musiken, valmöjlighterna när man skapar sitt eget lag (smal, mellan eller bitig(tjock)), de ruggiga rallarslagsmålen som kunde uppkomma i spelet och slagsmålen mellan mig och brorsan som detta fantastiska spel ofta resulterade i. P.S jag är född -74, så man spelade 8-bits istället för att leka med kottar, inte som något sorts kultigt nöje. D.S Tänker inte du på Blades of Steel nu? Eller är det ni menar? Nä Ice Hockey var det när man var tjock, lång och liten. Bra mycket roligare än Blades of Steel. EDIT: Ups läste lite fel, glöm mitt inlägg, sorry Citera
Bein Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Zelda helt klart. För övrigt är "A Link to the Past" på SNES fortfarande det bästa spelet som gjorts på denna glob.. möjligen i konkurrens med Starcraft BW. Brood war....... aoooooooh Bnet aoooo ta en 1v1 nån gång? Citera
maestro7 Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Första Zelda naturligtvis, Metroid som nummer två. Övriga som bör nämnas är Kid Icarus, Punch out och Super Mario 2. Citera
K4lle Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Blaaaaaaaaades of STEEEL! Fighterna knäckte Sen är PO och Zelda inte tråkigt. Citera
Staahla Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Blades of Steel var ju tokfiasko. Man kunde ju bara skjuta isare... Satans så besviken jag var över det spelet. Citera
Pokertomte Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Vad tusan har hänt med Bubble Bobble, Gunsmoke och Megaman3? Citera
banzai3030 Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Vad tusan har hänt med Bubble Bobble, Gunsmoke och Megaman3? BB och Gunsmoke! Så sjukt bra spel.. Men Track&Field-spelen är nog mitt val, bara älskar spel som går ut på att trycka på en eller flera knappar så snabbt som möjligt Citera
Nidot Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Gunsmoke utan tvekan. ** Gunsmoke - Stage 1.mp3 ftw! Citera
Recommended Posts