HeyJohan Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Kära spelare och frågeställare, Idag tisdag, 25 oktober, kommer vi att ha dålig bemanning på forumet. I helgen var det seminarium i Göteborg och flera av er har inte fått svar på era PM och frågor. Allt detta kommer att lösas så fort vi är tillbaka i verkligheten i morgon bitti. Vi kommer även i morgon att sätta stort fokus på att söka de eventuella Logitech-möss som ännu inte kommit fram eftersom vi då har kollinummer på samtliga paket. Jag ber om ursäkt för de olägenheter som kan uppstå på grund av det här och hoppas att ni kan klara er till i morgon. Ha en fortsatt suveränt trevlig dag. Mvh Johan Citera
Zyr Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 jag har inte fått svar på mina PM än /mvh emil Citera
HeyJohan Postad 28 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Ooops! Det ska vi åtgärda omedelbart. Mvh Johan Citera
Recommended Posts