Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 43 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 164
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Läste på bonuswhores.com att man ska få 25$ gratis på littlewoodpoker om man inte redan har ett konto där, dvs vid nyöppningen, står ingenting om saker man behöver göra för att få bonusen på deras sida utan som att den bara ska komma automatiskt...

 

Har gjort ett konto men inte fått några pengar, vet någon hur det ligger till``?

 

Du måste lira 250 händer först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste på bonuswhores.com att man ska få 25$ gratis på littlewoodpoker om man inte redan har ett konto där, dvs vid nyöppningen, står ingenting om saker man behöver göra för att få bonusen på deras sida utan som att den bara ska komma automatiskt...

 

Har gjort ett konto men inte fått några pengar, vet någon hur det ligger till``?

 

Du måste lira 250 händer först.

 

Du får 25 GBP t.o.m efter 250 händer, dessa händer måste inte vara rakade. Detta får man varje månad. Så spela 250 händer idag och 250 händer imorgon så får du 50 GBP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betsson bonusen låter intressant. Men...

 

Hur lång tid har man på sig att cleara sign up bonusen?

 

Måste man bidra till potten för att det ska räknas som en rejkad hand eller räcker det att man blir tilldelad kort?

 

Finns det nått krav på hur stor rejken ska vara och finns det någon krav på vilken nivå (ex 0,50/01 NL) man spelar?

 

Citerar mig själv och ställer samma frågor igen...

 

Här kommer svaret på några frågor.

 

Nej, du måste inte bidra till potten för att handen ska räknas som rejkad. Det räcker med att få kort. Det ända kravet är att rejken ska vara över 0,3$ (om jag inte minns fel) för att handen ska räknas.

 

Tack!

Nån som vet om man måste spela på nån viss nivå?

 

Nej, du behöver inte lira på någon speciell nivå. Huvudsaken är att rejken kommer över 0.30$

 

 

 

Det verkar dessvärre som att man måste bidra till potten för att handen ska räknas. Drog ett PM till Betsson och fick följande svar.

 

 

 

 

Hej,

Du har bara kravet på rakeade händer. Detta bör inte ta så lång tid att spela igenom ;)

 

När det gäller rakad hand så räcker det inte med att bli tilldelad kort, du ska själv spela handen som rakeas. support-se@betsson.com har svar på eventuella andra frågor.

 

Det finns inget krav på limit av bord du spelar :D

 

Mvh,

Betsson

 

Okidoki, jag spelade exakt 600 händer enligt den räknare som finns i pokerprogrammet... och sen mailade jag betsson och frågade hur många rejkade händer jag lirat och fick svar 600, och det gick och plocka ut bonusen, men jag kanske hade tur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste på bonuswhores.com att man ska få 25$ gratis på littlewoodpoker om man inte redan har ett konto där, dvs vid nyöppningen, står ingenting om saker man behöver göra för att få bonusen på deras sida utan som att den bara ska komma automatiskt...

 

Har gjort ett konto men inte fått några pengar, vet någon hur det ligger till``?

 

Du måste lira 250 händer först.

 

Du får 25 GBP t.o.m efter 250 händer, dessa händer måste inte vara rakade. Detta får man varje månad. Så spela 250 händer idag och 250 händer imorgon så får du 50 GBP!

 

Det stämmer inte. Du kan bara spela in 25 GBP i månaden, alltså om du ska hora så ska du spela 250 händer / månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste på bonuswhores.com att man ska få 25$ gratis på littlewoodpoker om man inte redan har ett konto där, dvs vid nyöppningen, står ingenting om saker man behöver göra för att få bonusen på deras sida utan som att den bara ska komma automatiskt...

 

Har gjort ett konto men inte fått några pengar, vet någon hur det ligger till``?

 

Du måste lira 250 händer först.

 

Du får 25 GBP t.o.m efter 250 händer, dessa händer måste inte vara rakade. Detta får man varje månad. Så spela 250 händer idag och 250 händer imorgon så får du 50 GBP!

 

Det stämmer inte. Du kan bara spela in 25 GBP i månaden, alltså om du ska hora så ska du spela 250 händer / månad.

 

Det var ju precis det han sa, kolla almenackan så kommer du upptäcka att vi alla står inför ett månadsskifte, det brukar ske runt den 30e ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan vad slitigt. Kom på att jag glömt bet365 bonusen den här månaden. Sitter nu och kämpar in mina 500 händer innan klockan slår 12 (GMT så jag får ju en timme extra...)

 

Å andra sidan blir den ju nu nästan som en $200 efersom jag kan börja med november bonusen i morron.

 

För övrigt verkar ju unibet bonusen vara sjukt bra. Gäller den alla eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man om man inte redan har konto på Unibet skapa ett konto nu och utnyttja bonusen eller är den bara till för befintliga kunder?

Jag har läst på unibets hemsida och kan inte se om det är en reload eller inte. Det står ju "på din nästa insättning" jag tolkar att det är okej signa och använda bonuskoden. Maila till unibets support, om du inte vill chansa :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man om man inte redan har konto på Unibet skapa ett konto nu och utnyttja bonusen eller är den bara till för befintliga kunder?

Jag har läst på unibets hemsida och kan inte se om det är en reload eller inte. Det står ju "på din nästa insättning" jag tolkar att det är okej signa och använda bonuskoden. Maila till unibets support, om du inte vill chansa :?

 

Som vanligt när det kommer en "extra bra" bonus så gäller det att INTE sätta igång att maila supporten och riskera att dom försämrar villkoren ( vilket har hänt ett antal ggr förut).

 

Om man signar upp ett nytt konto utan nån bonus/affliate-kod så lär det funka med dessa bonuskoder sen vid en första insättning. Man skriver ju in koden först när man för över pengar från sportbettingdelen till pokerdelen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man om man inte redan har konto på Unibet skapa ett konto nu och utnyttja bonusen eller är den bara till för befintliga kunder?

Jag har läst på unibets hemsida och kan inte se om det är en reload eller inte. Det står ju "på din nästa insättning" jag tolkar att det är okej signa och använda bonuskoden. Maila till unibets support, om du inte vill chansa :?

 

Som vanligt när det kommer en "extra bra" bonus så gäller det att INTE sätta igång att maila supporten och riskera att dom försämrar villkoren ( vilket har hänt ett antal ggr förut).

 

Tänkte inte på det :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...