Gå till innehåll

Pokersajt med mycket folk på FLT-borden?


JollyTime

Recommended Posts

Sitter och har sån beslutsångest inför val av sajt. Har lirat på Empire ett tag nu, men det känns som det försvunnit en hel del folk därifrån nu. Jag kör även Pokerstars tack vare deras underbara utbud på turneringar och SnG

 

Lirar rätt mycket FL (tänker väl ligga på låg limit ett bra tag, gillar de lätta pengarna) och undrar därför:

 

-Är det Partypoker man ska köra när det gäller FL, eller är det ngn annan stark kandidat ni kan föreslå?

 

* RP och flytt till Onlinepoker - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och har sån beslutsångest inför val av sajt.

Ha inte det. :) Att byta site är ju världens enklaste sak förutsatt att du har ett Netellerkonto. Party Poker lär ju ha absolut flest och sämst spelare (ja, Pacific finns ju också om man är äventyrlig...) även om jag tycker att de tight-weaka partierna på gamla partynätet (Empire, Multipoker, Eurobet) och pokerstars är oerhört lättspelade. Nästan så att jag föredrar dem faktiskt. Annars kan du testa cryptologicnätet där utbudet är lite mindre om du spelar fullbord men helt ok om du föredrar 6-max. Prova några olika!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...