Krippa Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Tjaba. Jag är egentligen en NL spelare men har bestämmt mig för att lära mig FL. Jag kommer att börja på $0.50/$1 med en alldeles för liten startrulle. Målet med den här dagboken är att lägga upp lite HH:s och få de lite mer erfarna limit spelarnas råd och tips. Bankrullen ligger på hela $30 men när och om jag gular sätter jag in nya pengar. Jag spelar på Noble Poker just nu och mitt nick är Krippa. Första sessionen spelas just nu. Kan tillägga att jag är ultrafisk på FL * Lite RP - QoS *
Dahlberg Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 GL HF krippa. jag kommer följa den här boken för att lära mig själv lite lycka till
Krippa Postad 25 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2005 Är inte du bra på FL Dahlberg? I så fall är du mer än välkommen att komma med lite heta tips. Har i alla fall avslutat min första timme med lite vinst, närmare bästämt $9.97. Finns nog inget mer att nämna om den sittningen. Rulle: $39.97 Antal speltimmar: 1 Snitt per timme: +$9.97
Dahlberg Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Postad 25 Oktober , 2005 jag sa inte att jag inte kunde Vill bara följa diskussionerna som går runt händer osv, det är mycket lättare med nån man känner... Det började ju bra oxå
jockegill Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Är det bara jag eller sköter du din dagbok dåligt krippa!
Recommended Posts