Dark2 Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 En fråga för att ta ut pengarna där. Behöver man Swift koder och sånt? För är för lat för att gå in på banken och fixa det. Ringde förut men då sa dom åt en att man skulle komma in och prata med dom. Tror inte dom riktigt själv vet vad det är Citera
Grankott Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Idag får man 100% bonus upp till 250:- då man sätter in på sportsbetkontot. Hade missat att man ÄVEN får 200:- i signup-bonus, så när jag signade och satte in mina 250:- blev de 700:- en halvtimma senare när jag loggade in! Har ingen aning om de 700 går att föra över till pokerkontot dock... Citera
lizzard Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Ser att bet 24 ska byta operatör idag till Ongame, nu undrar jag vilka siter som ingår i det nätverket. Citera
Burran Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Ser att bet 24 ska byta operatör idag till Ongame, nu undrar jag vilka siter som ingår i det nätverket. Här finns dom. http://www.ongame.com/brands Har testat ett 50-tal nicks och bara fått "alias existerar redan". Misstänker att något är fel... Citera
lizzard Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Har testat ett 50-tal nicks och bara fått "alias existerar redan". Misstänker att något är fel... Har samma problem jag med, har testat alla möjliga och omöjliga namn men allt e upptaget. Citera
Burran Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Enligt mig idioti att byta nätverk. Blir nog unibet för mig i fortsättningen Citera
lizzard Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Ser även att dom inte fört över mina pengar heller än till sportbetting, men det kommer väl under kvällen skulle jag tro. Men mest irriterande är det att det inte går att regga ett nytt poker alias. Citera
Burran Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Har fått pengarna nu, men kan fortfarande inte skapa ngt pokerkonto... Citera
lizzard Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Har skickat ett mail nu till dom, får se vad dom svarar. Citera
inteillaalls Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Ser att bet 24 ska byta operatör idag till Ongame, nu undrar jag vilka siter som ingår i det nätverket. Här finns dom. http://www.ongame.com/brands Fast det är väl bara deras egna "märken", det ingår ju en massa andra siter i nätverket, Eurobet, Bettsson och FullContactPoker bland annat. Citera
rosenlorden Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Har spelat några månader med deras egna programvara, nu har dom fått den nya programvaran, den suger ju fett jämfört med deras egna.. förut var det fina stora tydliga bord, nu är det plottrigt och bökigt, för att likna ett "riktigt" pokerbord, och alla roliga sit-and-go med 1, 3 , 5 euro bord är borta. det billigaste sit-and-go bordet börjar nu på 5dollar. Nä uselt gjort för oss småspelare som spelar några småbord för skoj skull då och då. Har skickat mail o klagat o vill avsluta mitt konto. Citera
sickanboy Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Det finns bättre siter än Bet24 att spela på om man nu måste spela på B2B. Jag tycker bytet är lyckat, kolla bara in all fisk på 0.10/0.10 borden. Citera
baronen Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Är det någon som vet hur man gör för att ta screenshots på Bet24? Jag har försökt göra som det står på alla guider på nätet men inte lyckats. Citera
Rathentox Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Är det någon som vet hur man gör för att ta screenshots på Bet24?Jag har försökt göra som det står på alla guider på nätet men inte lyckats. En gammal hederlig Print Screen funkar alltid Citera
baronen Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Hur? Jag har försökt göra det men det fungerar inte. Kan du göra en utförlig beskrivning? Citera
Gäst Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Hur kan man egentligen se utbetalningsstrukturen i en turnering på Bet24? Trycker man på "Tournament info" kommer man bara till deras hemsida Citera
lizzard Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Har jag åxå undrat, det går inte heller söka på spelare kommer åxå till deras hemsida då. Citera
ponttuss Postad 21 Mars , 2006 Rapport Postad 21 Mars , 2006 Jag kan inte ens komma in i pokerklienten, får bara "the username or password is incorrect", men jag kan logga in på hemsidan. Någon som haft samma problem eller vet vad det kan vara ? Citera
baronen Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 Hur kan man egentligen se utbetalningsstrukturen i en turnering på Bet24? Trycker man på "Tournament info" kommer man bara till deras hemsida Jag tror inte att man kan det. Jag mailade till supporten för ett tag sedan och de svarade att de skulle tydliggöra det snarast. I en 5 $-Sit & Go så är iaf prisstrukturen 25, 15, 10, så jag antar att det är samma procentsats i övriga Sit & Gos. Citera
Liljeblad Postad 24 Mars , 2006 Rapport Postad 24 Mars , 2006 Har en liten fråga angående bet24 som jag hoppas att någon kan besvara.. I "FAQ" står följande; "Måste man ha ett "internationellt" kreditkort för att registrera sig? - Nej! Betalningen kan ske online, men du kan ocksa föra över pengar till BET24 via banköverföring" Någon som kan ge mig en mer tydlig förklaring på vad som menas? Exakt vilka typer av kort är godtagbara för uttagning från spelkontot? Citera
Joeduck Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 nån som vet om det är möjligt att ta ut pengar från bet24 till neteller trots att man inte gjort någon inbetalning därifrån? har bara spelat me bonusen och det står att det inte ska gå men ? Citera
skogstokig Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Det är en finfin bonus tycker jag! Pengarna går ju ändå fint att föra över till pokerkontot och spela för men går inte att ta ut utan att omsättas på betting. Alltså man får inte ta ut 200:- som man inte omsatt på betting men det kan man ju göra senare när det passar om ens någonsin.. Antingen blir man pank för eller senare eller så klonkar det till, och då man skiter ju ändå i om dom drar 200:- vid uttaget. Det är bra när man får bonusen utan att behöva omsätta en massa skumma poäng som är typ omöjliga att cleara på de allra lägsta nivåerna Citera
Bossebo Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Nu när dom har sänkt nivån på bonusen, hur ligger nivån på den om man skulle jämföra med en rakeback. Nån som har koll? Citera
vetgirig Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Nu när dom har sänkt nivån på bonusen, hur ligger nivån på den om man skulle jämföra med en rakeback. Nån som har koll? Den är högre än maxnivån på B2B VIP cashback gold trots att man inte alls behöver spela lika mycket för att få den. Citera
Recommended Posts