freeman Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 4 spelare kvar Fi1: 3000 marker Mycket tight spelare Fi2: ca 20000 marker Lös spelare som kan syna ner på allt fi3: ca 6000 marker mycket tight jag: ca 8000 marker blinds är 400/800 sitter i SB med 9 8 fi2 synar fi3 synar jag kastar in 400 till BB checkar Flop T t 7 jag talar nu först jag har stege draw med flush draw. ligger 2400i potten jag har 7600 left ska jag slow play denna hand eller mossa allin? ( jag gick allin all vek ner ) vill bara veta hur ni skulle göra? * RP och flytt till Handanalys - QoS * Citera
JoseGuti Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Lite underligt att kasta in allt som första gubbe direkt. Varför inte betta ut runt pott, hoppas på omslag och sedan kasta in? Citera
HappyFeeling Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Hey Well, med det draget, i det stadiet av turneringen så hade jag nog pot betat, knappt nån som kommer syna där, inte ens TPTK. Men det är ju som man känner, om du nu bara pot betar o får med dej någon, o du inte får stege eller färg så är det ju svårt o veta om du kan ställa då, utan att få syn... Bättre o vinna en liten pot än att förlora en stor... Men tror det är överaggresivt att ställa. GL Citera
freggan85 Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 I det där läget är det ju bara att trycka in degen. Får du syn kan du falla tillbaka på ett skönt drag. Citera
Smokey_McPot Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Potta floppen och ställ in mot en reraise tycker jag. Vilka sämre händer skulle motståndarna syna med när du ställer in? Verkar för mig som du låter dem komma undan med de flesta händer som inte innehåller en T i detta läge, om de inte sett dig göra samma spel med ett naket färgdrag förut vill säga. Men du hade förstås mycket mer information om spelarna än vad vi har så jag kan mycket väl ha fel angående deras callingrange. BTW: Vad är det för turnering? Citera
ampixo Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Betta ut ½-pot och hoppas på att fi tolkar det som stöldförsök och trycker tillbaka. Då är det bara att lasta in och hoppas på det bästa. Citera
freeman Postad 23 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Smokey_McPot Sng på klubben i örebro ampixo om han synar och kanske sitter med 7an och jag missar? Citera
Hjort Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 ampixoom han synar och kanske sitter med 7an och jag missar? Då åker du ut. Beta halvpott och syna omslag och gå annars all-in på turn om brädan inte blir tvåpar eller triss- Citera
Recommended Posts