Gå till innehåll

EPT Dublin 29-30 oktober!


mael

Recommended Posts

Lyckades igar kvala in till EPT tavlingen i Dublin som gar nasta helg(tror jag). Tankte kolla om nagra andra fran PF.nu skall aka.

 

Skulle oxa vara intressant att fa ta del av nagon som spelat denna typ av turnering, och da garna fran nagon som det var forsta gangen for. Vilka misstag som gjordes mm.

 

* Lite RP med datum och flytt till Livepoker - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag lyckades också kvala in till dublin... slaska runt lite i 2euro satten på b2b och lyckades på nått konstigt vis gå vidare =)....

mael: du kan ju kolla pm och sen kontakta mig..

NorthQ: Jag skulle iaf på flyg och boende, men har inte hört av dom än... börjar vara dags nu eftersom jag måste fara senast fredag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades igar kvala in till EPT tavlingen i Dublin som gar nasta helg(tror jag). Tankte kolla om nagra andra fran PF.nu skall aka.

 

Skulle oxa vara intressant att fa ta del av nagon som spelat denna typ av turnering, och da garna fran nagon som det var forsta gangen for. Vilka misstag som gjordes mm.

 

 

Jag ska också till Dublin. Spelade även EPT turneringarna i London och i Baden för ett par veckor sedan. Du kan läsa lite om det i min dagbok.

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=15488

Annars så kan du PMa mig om du har några övriga frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni ska veta en sak, det är riktigt riktigt svårt att göra en bra liverapportering. Man kan nämligen inte gå fram och kräva att spelarna gör chipcounts, och spelare som åker ut brukar inte vilja ställa sig och bli intervjuade. Så jag tycker Prosharks gör ett bra försök.

 

Hade det varit EPTs officiella liverapportering så hade det så klart varit en annan femma, men nu är det ju, precis som de rapporteringar vi på forumet brukar hålla, ett "hobbyprojekt" så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...