Shredder Postad 7 Maj , 2013 Rapport Postad 7 Maj , 2013 Fredagar och Lördagar är väl som sagt bäst, mest vanligt folk. Men om man skulle gå tre dagar någon gång, lever Onsdagar upp till sitt smeknamn "Lill-lördag" även på CC? Citera
Vladi Postad 19 Maj , 2013 Rapport Postad 19 Maj , 2013 Tror vi att det rullar 20/20 Texas ikv? Citera
wheelinho Postad 19 Maj , 2013 Rapport Postad 19 Maj , 2013 Tror vi att det rullar 20/20 Texas ikv? ja Citera
Janlow Postad 20 Maj , 2013 Rapport Postad 20 Maj , 2013 Hört att elitloppshelgen brukar rendera i ett av årets bästa värde på cc. Någon som kan bekräfta eller dementera? Citera
K_MaN Postad 20 Maj , 2013 Rapport Postad 20 Maj , 2013 Hört att elitloppshelgen brukar rendera i ett av årets bästa värde på cc. Någon som kan bekräfta eller dementera? Bekräftar. Citera
dalton Postad 20 Maj , 2013 Rapport Postad 20 Maj , 2013 Kommer det vara fest söndag kväll också? Citera
JohnH Postad 20 Maj , 2013 Rapport Postad 20 Maj , 2013 Hört att elitloppshelgen brukar rendera i ett av årets bästa värde på cc. Någon som kan bekräfta eller dementera? Top 2 av 500 speldagar. Citera
jimenez Postad 21 Maj , 2013 Rapport Postad 21 Maj , 2013 Detta låter ju smaskens!! Ses på Valla och CC i helgen Citera
JohnH Postad 21 Maj , 2013 Rapport Postad 21 Maj , 2013 Undvek dock att nämna att en av de sämsta helgerna värdemässigt också kom till just vid denna tillställning. Reggfest där alla väntade på att gratispengar skulle dyka upp. Är det segt kl 23. Lämna bordet o gå på spriten. Det är ju helg. Citera
Shredder Postad 21 Maj , 2013 Rapport Postad 21 Maj , 2013 Den kommande helgen är Top 2 av 500 men också en av de sämsta? Ska bli intressant se mer exakt vad som menas. Citera
SpaderKung Postad 21 Maj , 2013 Rapport Postad 21 Maj , 2013 Den kommande helgen är Top 2 av 500 men också en av de sämsta?Ska bli intressant se mer exakt vad som menas. Det finns aldrig dåliga dagar på CC, bara mindre bra. Citera
jimenez Postad 23 Maj , 2013 Rapport Postad 23 Maj , 2013 När tror ni man måste infinna sig på CC på fredag för att hyfsat smidigt få en plats vid pokerborden!? Citera
swedishfish1 Postad 24 Maj , 2013 Rapport Postad 24 Maj , 2013 Ska du dit fredag eller lördag? Citera
JohnH Postad 24 Maj , 2013 Rapport Postad 24 Maj , 2013 Mellan 20:00-01:00 skulle inte jag välja att dyka upp iaf. Citera
swedishfish1 Postad 24 Maj , 2013 Rapport Postad 24 Maj , 2013 På fredag går det nog att dyka upp runt 20, men lördag är det runt 18-19 som gäller Citera
laxen19 Postad 24 Maj , 2013 Rapport Postad 24 Maj , 2013 Jag har varit där ofta, och också vunnit Citera
Shredder Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 Verkar vara en väldigt bra helg. Själv gjorde man endast en blygsam vinst men en kille gick +20 000 på typ 30 minuter på 20/20 Citera
jimenez Postad 26 Maj , 2013 Rapport Postad 26 Maj , 2013 Mm värdet var finfint tipset att ringa innan var ju nuts! Citera
SpaderKung Postad 26 Maj , 2013 Rapport Postad 26 Maj , 2013 Jag backade 5500. Sämst var utdragningen 88 vs AT. Vi var all-in preflop. Flopp K83...Turn Q och river J. Gnäll gnäll gnäll. Och sedan ställer han sig upp och hånar mig. Utdragningen var rättvis, för jag hade tydligen dragit ut han för två månader sedan i en stor pott, hans överpar mot ett flushdrag. Suck. Citera
León Postad 14 Juni , 2013 Rapport Postad 14 Juni , 2013 Situation som ofta utspelar sig på CC: Handen har gått till river. Fi bettar, jag synar. Istället för att vika upp sina kort, säger Fi istället typ "Jag har en kung" eller "bra syn, du vinner". Oavsett vad, så muckar han dock inte handen. Är man en ohygglig jävel om man står på sig och säger åt Fi "vill du göra anspråk på potten får du visa korten" innan man visar eller yttrar något om sina egna kort? Något jag också anmärker på är att väldigt ofta efter avslutad hand, visar någon spelare bordsgrannen sina kort innan han sedan muckar dom. Allt för sällan ser dealern till att regeln "show one, show all" efterlevs och själv orkar man tyvärr inte vara paragrafryttaren som påpekar detta. Dessutom tycker jag det är väldigt märkligt hur vissa regs behandlas där av brushs, med tanke på att det är statligt styrt. Sist jag lirade var det någon reg vid bordet som hade köat till annat game. När brush så småningom frågar om han vill ha platsen till det andra bordet, ber han honom ploppa ner honom ett snäpp på väntelisten så att han kan avvakta, vilket brush lite tveksamt går med på. Den dagen man själv som icke-reg hade fått göra så. Då får man istället höra att kösystemet är automatiserat och att det inte går att justera manuellt. Petitess måhända, men på ett statligt styrt företag förväntar jag mig en likabehandling av kunder oavsett om man är en stammis där eller inte. Citera
NorthQ Postad 14 Juni , 2013 Rapport Postad 14 Juni , 2013 Situation som ofta utspelar sig på CC: Handen har gått till river. Fi bettar, jag synar. Istället för att vika upp sina kort, säger Fi istället typ "Jag har en kung" eller "bra syn, du vinner". Oavsett vad, så muckar han dock inte handen. Är man en ohygglig jävel om man står på sig och säger åt Fi "vill du göra anspråk på potten får du visa korten" innan man visar eller yttrar något om sina egna kort? Håll käften och vänta på att han muckar eller visar sin hand. Brukar funka. Citera
Mattie Postad 14 Juni , 2013 Rapport Postad 14 Juni , 2013 Håll käften och vänta på att han muckar eller visar sin hand. Brukar funka. Så brukar jag göra men då blir jag ofta anklagad för slowrolling. Finns liksom ingen anledning att jag som synare ska visa innan jag fått se båda hans? Citera
Elitloppet Postad 14 Juni , 2013 Rapport Postad 14 Juni , 2013 Du har ju betalat för att se hans hand så jag väntar alltid tills de antingen visar hela handen eller muckar. Måste man visa sin hand om FI muckar som först att visa på CC? Citera
Recommended Posts