RemG Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Tjena! Tänkte ha en omröstning om vilken kortlek som ni tycker är bäst, En fördel är då om man haft tillfälle att prova många olika. Vissa av dessa kortlekar är av samma tillverkare, andra inte. Vilken är just din favorit? kommentera gärna ditt svar. I denna omöstning har jag inte tagit hänsyn till gammla/ny produktioner utan bara vilket märke som du föredrar. Rösta på! Citera
LiLLEN Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Jag har bara Fournier och Copag i plast. Tycker att Copag är alldels för mjuk och att Fournier dessutom är mycket snyggare, men båda lekarna är för halkiga. Därför får Fournier min röst tills jag hittar en midre halkig lek som i övrigt är så lik Fournier som möjligt. Citera
rincewind Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Använder Dal Negro poker size. Mkt bra lek och väldigt prisvärd: 150kr för två stycken på http://www.rounders.se Citera
Barry Seven Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Använder Dal Negro poker size. Mkt bra lek och väldigt prisvärd: 150kr för två stycken på http://www.rounders.se Eller 4 eurisar i tobakshandeln i sydvästra hörnet på stora torget i Sienna Dal Negro är snygg och bra rakt igenom, KEM har jag testat en del olika och ingen gör en väl direkt besviken. Copag aningen för mjuka. Fournier trevligaste mixen av hårdet/strävhet/utseende/pris och vinner rösten. Citera
n0npareiL Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Bee utan tvekan, precis rätt känsel. Då gärna av sorten Aristocrat . Copaq är helt ok men lite mjuka. Citera
RemG Postad 18 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Intressant att se att Bee ligger så högt. Jag trodde också att Piatnik skulle ligga lite högre, Copag och Fournier är som tidigare sagt i alla andra trådar prisvärda och enkla att få tag på. Min egna röst går på KEM. Först var jag lite skeptisk först över att den är så omtalad och ligger något dyrare. Och synnerligen svår att få tag på. Men efter att jag provat spelat med den använder jag själv ingen annan kortlek. Jag rekomenderar verkligen dem som inte spelat med den att prova, dessutom, snyggare :spade:A finns inte Fortsätt rösta! / RemG Citera
Nocturnal5 Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 1. Kem 2. Fournier 3. Copaq Aldrig testat Dal Negro, men den ska tydligen vara bra Citera
RemG Postad 24 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2005 fortsätt att rösta fram din favorit och skriv gärna fler kommentarer och varför ni tycker den är bäst. happy votting" Citera
Recommended Posts