synare Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 cryptologic... men de har skaffat någon ny mjukvara tror jag... speciellt för classic tror jag. Har inte spelat på någon annan i nätverket så jag är inte helt säker. Ska tydligen vara en del problem med just classic när man använder pokerace. Det räcker inte som vanliga fall att hålla musen äver statsen för att få fram popupen utan man måste testa klicka lite under för att få fram dem.. ( det gick efter mycket jobb ) även om man klickar "utanför" de vanliga statsen så går det ibland. Skumt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 #Fixed: Crypto layout compatibility problems with their latest upgrade tips, skaffa senaste mjukvaran så funkar det säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
synare Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 har för mig att jag hade den senaste, men jag ska testa igen .. tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 1.15j Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vegas2006 Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Finns det möjlighet och få in användbara stats (tex "fold to cont. bet", "raise cont. bet", osv) i den där listan som kommer upp när man klickar på en gubbe? Om man måste ha allt synigt på bordet blir de ju en del siffror o ganska rörigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MorganSthlm Postad 14 December , 2006 Rapport Share Postad 14 December , 2006 Hej alla. Jag laddade ner trialversionen i förrgår och undrar hur jag får upp mina stats? Jag lirar på Full Tilt och får allt annat att funka... Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zarec Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Jag har sökt genom men inte hittat svaret på min fråga (kanske bara e dum ). Saken är den att ibland kommer inga stats upp på borden när jag spelar på PS... Lite jobbigt att PA ibland 'märker' att man spelar å ibland inte. Nån som vet hur detta kan fixas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Jag har haft samma problem senaste två veckorna men har inte hittat någon annan lösning än att uppdatera programvaran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
synare Postad 15 December , 2006 Rapport Share Postad 15 December , 2006 Finns det möjlighet och få in användbara stats (tex "fold to cont. bet", "raise cont. bet", osv) i den där listan som kommer upp när man klickar på en gubbe? Om man måste ha allt synigt på bordet blir de ju en del siffror o ganska rörigt. När du har öppnat PokerAce, öppna inställningarna för layouten, "layout manager". Klicka på options och välj "configure popup stats" , där kan du bestämma vad som ska visas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AbuseYourDNA Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 PA Hud hittar inte mina bord, jag har ställt in inställningarna så som det är beskrivet på hemsidan. Det är Party det gäller. Någon som vet vad det kan vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 Skaffa senaste versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mow Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Kör på stars, men får inte PA att fungera. Får inte upp några stats överhuvudtaget. Vad rekommenderar ni. IHH eller den andra metoden? Och finns det fler sätt att configurera den? läst på deras hemsida men får det ej att fungera ändå Och kan man kompletera den med databasen jag har i PokerOffice 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Du använder alltså PT smatidigt som PA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mow Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 Du använder alltså PT smatidigt som PA? Har inte PT, bara pokeroffice 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matte_Maiden Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 PA Hud hittar inte mina bord, jag har ställt in inställningarna så som det är beskrivet på hemsidan. Det är Party det gäller. Någon som vet vad det kan vara för fel? Samma grej för mig... PA Hud hittar inte mina bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Samma grej för mig... PA Hud hittar inte mina bord. Du måste ladda ner betaversionen på hemsidan har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Den hittar inte mina bord heller. Jag har den senaste "riktiga" (alltså inte beta) versionen, testversion. Observerar Party med freePHG (free party hand grabber). Visst ska det inte krävas att man själv sitter vid bordet? Kan tyvärr inte testa om det funkar om jag sitter till bords, då jag inte har några pengar att ladda partykontot med. Inte kan väl betaversionen funka bättre än riktiga versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
widde_f Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Någon som vet ifall det går att köra miniview till prima och ace hud+pt på något sätt..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Jag får inte Betsafe att funka med PAHud. Borde inte det fungera som de andra Crypto skinnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 Hur fungerar PAHUD om man multitablar med grovt överlapp. Blir statsen fördröjda när det nya bordet ploppar upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 Inte kan väl betaversionen funka bättre än riktiga versionen? eh, jo... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 Hur fungerar PAHUD om man multitablar med grovt överlapp. Blir statsen fördröjda när det nya bordet ploppar upp? Det tvivlar jag på. Det är ju inte som så att PAHUD hämtar upp statsen när ett bord blir "aktiverat" utan de visas ju på bordet även om det inte är aktiverat och uppdateras så fort databasen uppdateras. //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 eh, jo... Eh, jaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stugan Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Varfär är PA hud bättre än gametime? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Varför hittar inte PA Hud mina bord på OnGame? Har rätt inställningar det är jag 110% säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts