Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hur fungerar det om man har två datorer? En vanlig och en bärbar, måste man betala 2 licenser då?

Både PA Hud och PokerTracker får man installera på två maskiner.

Trevligt! Behöver man två olika registrerinskoder eller skall man köra med samma?

• Svars 295
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

"Okay, so you have PokerTracker configured and importing your hand histories while you play...", står det på PA-hemsidan.

Men vad förstår så kan inte PT importera Party SnG-filer från hårddisken, utan de måste requestas via e-mail. Betyder detta att det är omöjligt för mig att se muckade hålkort? Eller missförstår jag någonting?

EDIT: Ok, men behöver ju inte ens PT för att se dom muckade hålisarna, trodde PA HUD var beroende av PT.

• 2 weeks later...
Postad

Har just börjat använta programmet. Kör på Crypto just nu. Har ett problem. Jag kan inte se muckade hålkort. Kan dock se dom i PokterTracker men inte direkt på bordet. Nån som har fått detta att fungera för cryptosidorna?

Postad

Vad gör jag för fel. Spelar på Prima och får inte det att stämma med Acehud den hittar bordet som jag spelar på, men den visar ingen statestik på de andra spelarna. På General stats är har jag fyllt i följande

HUFA 5

sedan är inget annat i kryssat, förutom i rutan TAoL där är allt ikryssat( dessa stats syns också på bordet)

På filters har jag följande:

MHR 5

Show stats from current session only är i kryssat.

Det är antabligen ett IBT fel men jag vet inte vad felet är, SNÄLLA HJÄLP. Jag behöver all hjälp jag kan få ;)

• 2 weeks later...
Postad

Ja inte tänker jag spela med detta program om statsen blinkar (prima). Avbröt min netelleröverföring och satsar på Playerview istället.

Edit. Tydligen funkar playerview bara för party så då får det bli gametime+

Postad

Har just skaffat mig en license på på Poker Tracker och tänkte nu testa PA för att se om det är något för mig. Jag har laddat ner testversionen som endast funkar på ett bord och en månad.

Jag får det inte att funka särskilt bra. På Crypto lyckas PA inte ens hitta några bord, på Prima däremot hittas bordet, men jag får inga stats på spelarna, bara på hela bordet.

En dum fråga kanske, men måste man ha PockerTracker igång under tiden man använder PA?

Någon som har några andra idéer om vad det är som gör att jag inte får det att funka?

Tack!

Postad

En dum fråga kanske, men måste man ha PockerTracker igång under tiden man använder PA?

ja du måste ha på autoimporten på resp sida. Sen beror det på vad du har för inställnignar I PA om och när statsen dyker upp för resp spelare.

• 1 month later...
Postad

Hej, undrar vilka stats ni anser är dom viktigaste när man spelar FL SH. Skulle bli väldigt glad om ni skriver varför ni använder de olika statsen också. Har en annan fråga också, jag laddade ned den senast uppdateringen av PA-Hud och när jag spelar på prima så blinkar statsen, när jag går in på preferences->PrimaSkins för att klicka i flicker free drawing så finns den inte där längre. Har de tagit bort den eller har jag druckit träsprit och blivit blind????

Mvh

Grodan Boll

Postad

Jag har nog druckit träsprit, för jag gick igenom hela tråden innan jag postade meddelandet, utan att hitta något om vilka stats man kan använda.

Även en blid höna hittar sitt korn. Jag hittade ocjkå vad jag sökte efter :oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops:

Postad

Jag får det inte att funka, snälla hjälp någon.

Spelar FL SH på Eurobet. Den hittar min databas och jag har hjälpt den till handhistorikfilen (eller vad man kallar det) .......holdem.db nånting, precis som anvisas. Men ingenting kommer upp i det lilla fönstret när jag spelar, varför inte!?

Har satt på PT och autoimporterat händerna, sen startat Eurobet och till sist AceHud.

Någon??

Postad
Jag får det inte att funka, snälla hjälp någon.

Spelar FL SH på Eurobet. Den hittar min databas och jag har hjälpt den till handhistorikfilen (eller vad man kallar det) .......holdem.db nånting, precis som anvisas. Men ingenting kommer upp i det lilla fönstret när jag spelar, varför inte!?

Har satt på PT och autoimporterat händerna, sen startat Eurobet och till sist AceHud.

Någon??

Vilken version kör du?

Om du kör 1.12 så tanka hem 1.13a så funkar det