lizzard Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 När man ska gå in på pokermagazine's hemsida står det "This site has been suspended" konstigt. Vad kan vara fel? * RP - QoS * Citera
gdaily Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Jag träffade Poker Magazine i går och dom berättade att dom är utsatta för en attack. Citera
lizzard Postad 15 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Tack för svaret gdaily Citera
Ken Lennaárd Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Hej, Det stämmer att vi är utsatta för en attack. Webhotellet vill/kan inte åtgärda problemet innan måndagmorgon och då tar det 24 timmar. Vi ser över våra rutinger och säkerhet för att minimera dessa tråkiga attacker i framtiden. Ken Pokermagazine Citera
Azon Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Tråkigt att höra. Blev lite rädd där. Skulle på 25års kalas nu i ördags och tänkte ge bort en prenumeration (felstavat?? men såg detta då i fredags redan.... Blev lite kall där och trodde att ni hade kastat in handduken i det det tuffa mediaträsket... Men men. Idag när jag kom till jobbet så var ju sidan uppe och rullade igen och jag kunde ge min vänn det han förtjänade : Tackar för en sjyst "blaska" Ha re. Citera
Recommended Posts