AoZ Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Dags för ett första uttag nu och jag undrar om det är bättre om jag skulel överföra pengarna till något annat B2B skin med tanke på skattefrågan... Bör man understiga någon speciell summa för att på så sätt undvika skatt etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plupp Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 tjänare du inte mer än 16 000 per år sä behöver du inte skatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 14 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 om det överstiger 16k då? Är det bara ta ut och hoppas på det bästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fishifish Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 behöver inte skatta från heypoker uttag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GSI Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2005 blir lite ledsen över att man måste pröjsa 10€ för det andra uttaget man gör i en månad...mycke dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GSI Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2005 jag kan heller inte hitta vart det står att det e så...ni får klargöra det bättre, så jag kunde cashat ut allt på en gång...för det hade ni kanske gillat bättre? jag vet att det är b2b's fel som med allt annat, men det är trots det eran sida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
espinola Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2005 Uttag till neteller(heyjohan eller ngn annan). Ska göra mitt första neteller uttag från en sida. Är det så att man bara ska ange sin email som man har på netellerkontot för att få pengarna dit? Är det så simpelt? Jag menar, ska du skicka pengar till ett BK så måste du ange hur mycket information som helst. Stora kontraster... mvh//espi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2005 espinola: Ja, det är så simpelt. Skälet till att det krävs mer info för uttag till bankkonto är att det krävs för att vi ska kunna identifiera rätt konto. NETeller har ett så otroligt mycket smidigare system. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trippin Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Tycker också att €10 för uttag är rena rånet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 tjänare du inte mer än 16 000 per år sä behöver du inte skatta. Vid inkomst av arbete ja. Pokervinster räknas som inkomst av kapital. Där ska man skatta om denna inkomst överstiger 100 kr. Dessutom betalar du skatt på varje vunnen pott som överstiger 100kr. inte totala vinsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts