Gå till innehåll

Poker i Småland?

Rotoroberts

Recommended Posts

Borde det inte finnas någon lokal att hyra billigt vid universitetet?

Hör hela tiden folk som är intresserade av livepoker, men allt blir bara löst prat när ingen tar tag i det.

Jag har tyvärr inga kontaker i Växjö, men är gärna med på att starta upp en förening om det finns möjlighet.

Det hade lätt blivit 20-30 pers som hade spelat under veckorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde det inte finnas någon lokal att hyra billigt vid universitetet?

Hör hela tiden folk som är intresserade av livepoker, men allt blir bara löst prat när ingen tar tag i det.

Jag har tyvärr inga kontaker i Växjö, men är gärna med på att starta upp en förening om det finns möjlighet.

Det hade lätt blivit 20-30 pers som hade spelat under veckorna.

Jag hade gjort det om det inte var för att jag redan driver en förening i Lessebo. Att man bor i Växjö och inte gör något åt det är ganska vekt :P

Länk till kommentar

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Har hört att det finns ett stort intresse av poker i denna region(Värnamo, Gislaved, Anderstorp, Reftele, Bredaryd, Hylte mm) men har tyvärr svårt att samla ihop ett stort gäng och tänkte att det kunde ju vara trevligt om man alla var samlade i en front så att säga.

Vi har en klubb som är ursprungligen startad i Hylte. Vi skulle gärna vilja expandera med fler medlemmar och letar då efter folk runt om i regionen som skulle vilja vara med och bidra med sin lista av medlemmar eller folk för att skapa en större förening för typ, värnamo-gislaved-hylte kommun.

Intresserad? Slå mig ett PM med en mailadress eller ett telefonnummer så snackar vi mer. Är du turneringsarrangör så nämn detta i så fall.

Länk till kommentar

Har hört att det finns ett stort intresse av poker i denna region(Värnamo, Gislaved, Anderstorp, Reftele, Bredaryd, Hylte mm) men har tyvärr svårt att samla ihop ett stort gäng och tänkte att det kunde ju vara trevligt om man alla var samlade i en front så att säga.

Vi har en klubb som är ursprungligen startad i Hylte. Vi skulle gärna vilja expandera med fler medlemmar och letar då efter folk runt om i regionen som skulle vilja vara med och bidra med sin lista av medlemmar eller folk för att skapa en större förening för typ, värnamo-gislaved-hylte kommun.

Intresserad? Slå mig ett PM med en mailadress eller ett telefonnummer så snackar vi mer. Är du turneringsarrangör så nämn detta i så fall.

Ett tag trodde jag att jag var ensam om att spela poker i Smålandsstenar :)

Länk till kommentar

Växjö Card Club

heter vi som hade lokalen på the deep.

Vi är idag 120 medlemmar och håller på att ordna en lokal där vi kommer köra stenhårt med cash game ons,fred,lörd, även 1 st tunering i månaden.

Jag kommer lämna mer info om den nya lokalen.

woho! Det här har jag väntat på!

Finns det nån hemsida?

Länk till kommentar

• 4 weeks later...
Japp skulle till och med kunna, lite motvilligt dock, ta mig till växjö för att spela poker.

Nånstans måste det ju spelas poker i den stan tycker man.

Ifall ni där borta hittar på något får ni gärna höra av er.

Edit: kan ju inte stava.

Vi är några stycken som lirar i Ljungby, skicka ett PM om du vill vara med.

Länk till kommentar