Rotoroberts Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Finns det ingen klubb/homegame i smålandstrakterna? Letar snart ihjäl mig efter aktiva klubbar Snälla säg att någon vet om något! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Du känner ju till vår klubb, kommer bli mer aktiva inom kort. Hovmantorp hold'em Gemla hold'em EDIT: jag är föresten väldigt intresserad av att veta vad det fins för klubbar/homegames i växjö, helst vid universitetsområdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rotoroberts Postad 14 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Ja, det förstås Men de resterande 2 är inte särskilt aktiva direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Borde det inte finnas någon lokal att hyra billigt vid universitetet? Hör hela tiden folk som är intresserade av livepoker, men allt blir bara löst prat när ingen tar tag i det. Jag har tyvärr inga kontaker i Växjö, men är gärna med på att starta upp en förening om det finns möjlighet. Det hade lätt blivit 20-30 pers som hade spelat under veckorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rotoroberts Postad 14 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Det går att hyra The Deep vid Strykjärnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Borde det inte finnas någon lokal att hyra billigt vid universitetet?Hör hela tiden folk som är intresserade av livepoker, men allt blir bara löst prat när ingen tar tag i det. Jag har tyvärr inga kontaker i Växjö, men är gärna med på att starta upp en förening om det finns möjlighet. Det hade lätt blivit 20-30 pers som hade spelat under veckorna. Jag hade gjort det om det inte var för att jag redan driver en förening i Lessebo. Att man bor i Växjö och inte gör något åt det är ganska vekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rotoroberts Postad 17 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 Måste väl ändå finnas ngt mer intresse av poker i Småland? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Måste väl ändå finnas ngt mer intresse av poker i Småland? Smålänningar är för snåla för att spela poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peter_E Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 The Deep/Ölkällaren är inte för uthyrning för poker osv. Det finns en ny lokal där vi spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinkan Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 The Deep/Ölkällaren är inte för uthyrning för poker osv. Det finns en ny lokal där vi spelar. Vart då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Peter_E: Du har PM ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juan1904 Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Synd att man bor så långt upp i Småland att man inte kan åka ner till Växjö bara för att spela poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 The Deep/Ölkällaren är inte för uthyrning för poker osv. Det finns en ny lokal där vi spelar. mer info tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hector Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Ja info, pls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thåström Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 På lördag är det Tingsryd open Inköp 400+100kr med rebuy första timmen plus add-on mer info om turneringen finns på http://lison.blogg.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 The Deep/Ölkällaren är inte för uthyrning för poker osv. Det finns en ny lokal där vi spelar. Hmm, skrivit två inlägg totalt på pf. Båda angående att det spelas poker i Växjö, men utan att följa upp det tråkigt Någon annan än Peter som fått ny info om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dj_feel Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Japp skulle till och med kunna, lite motvilligt dock, ta mig till växjö för att spela poker. Nånstans måste det ju spelas poker i den stan tycker man. Ifall ni där borta hittar på något får ni gärna höra av er. Edit: kan ju inte stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
macleod Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Har hört att det finns ett stort intresse av poker i denna region(Värnamo, Gislaved, Anderstorp, Reftele, Bredaryd, Hylte mm) men har tyvärr svårt att samla ihop ett stort gäng och tänkte att det kunde ju vara trevligt om man alla var samlade i en front så att säga. Vi har en klubb som är ursprungligen startad i Hylte. Vi skulle gärna vilja expandera med fler medlemmar och letar då efter folk runt om i regionen som skulle vilja vara med och bidra med sin lista av medlemmar eller folk för att skapa en större förening för typ, värnamo-gislaved-hylte kommun. Intresserad? Slå mig ett PM med en mailadress eller ett telefonnummer så snackar vi mer. Är du turneringsarrangör så nämn detta i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Har hört att det finns ett stort intresse av poker i denna region(Värnamo, Gislaved, Anderstorp, Reftele, Bredaryd, Hylte mm) men har tyvärr svårt att samla ihop ett stort gäng och tänkte att det kunde ju vara trevligt om man alla var samlade i en front så att säga. Vi har en klubb som är ursprungligen startad i Hylte. Vi skulle gärna vilja expandera med fler medlemmar och letar då efter folk runt om i regionen som skulle vilja vara med och bidra med sin lista av medlemmar eller folk för att skapa en större förening för typ, värnamo-gislaved-hylte kommun. Intresserad? Slå mig ett PM med en mailadress eller ett telefonnummer så snackar vi mer. Är du turneringsarrangör så nämn detta i så fall. Ett tag trodde jag att jag var ensam om att spela poker i Smålandsstenar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
macleod Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Ett tag trodde jag att jag var ensam om att spela poker i Smålandsstenar Nej för fan! haha. lets get ready to rumble! Vem är du? känner jag dig, iofs har jag bara bott här i ett år nu.. annars i Reftele i 13 typ... Hör av dig så skickar jag info om våran klubb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peter_E Postad 4 December , 2005 Rapport Share Postad 4 December , 2005 Växjö Card Club heter vi som hade lokalen på the deep. Vi är idag 120 medlemmar och håller på att ordna en lokal där vi kommer köra stenhårt med cash game ons,fred,lörd, även 1 st tunering i månaden. Jag kommer lämna mer info om den nya lokalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K4lle Postad 7 December , 2005 Rapport Share Postad 7 December , 2005 Växjö Card Club heter vi som hade lokalen på the deep. Vi är idag 120 medlemmar och håller på att ordna en lokal där vi kommer köra stenhårt med cash game ons,fred,lörd, även 1 st tunering i månaden. Jag kommer lämna mer info om den nya lokalen. woho! Det här har jag väntat på! Finns det nån hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giZZe Postad 1 Januari , 2006 Rapport Share Postad 1 Januari , 2006 Fortfarande inget nytt? Någon annan som har hört ngt om denna klubb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Fortfarande inget nytt? Någon annan som har hört ngt om denna klubb? Jag kan hälsa peter att ni är otåliga nästa gång jag träffar honom eller ser honom online. Annars planerar vår förening att starta klubb inne i Växjö. Vi behöver dock manskap. Mer info här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 2 Januari , 2006 Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Japp skulle till och med kunna, lite motvilligt dock, ta mig till växjö för att spela poker.Nånstans måste det ju spelas poker i den stan tycker man. Ifall ni där borta hittar på något får ni gärna höra av er. Edit: kan ju inte stava. Vi är några stycken som lirar i Ljungby, skicka ett PM om du vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts