FortKnox Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Hej, har precis knåpat ihop ett program som håller koll på sessionerna då jag spelar på Unibet. Programmet känner av då bord öppnas och stängs. Man kan även göra detta manuellt om man så vill. Vet ej om de funkar på de andra klienterna på B2B men ni kan ju testa om ni vill. Programmet finns på http://www.bylis.net Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
banzai3030 Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Viss statistik går att få ut. Vad är det för statistik? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FortKnox Postad 14 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 http://www.bylis.net/dump.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Verkar som ett bra program. Men vore det inte lättare och bättre att koda en handgrabber till b2b istället. Så att man kan autoimportera HH's till pokertracker. Jag skulle kunna tänka mig att betala för ett sånt program. Och jag tror många andra också skulle det. Handgrabber till pacific säljs på pokertrackers hemsida för $10. Inte mycket pengar kanske men det är en stor marknad. /Balobas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sooraw Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 "Component MSCAL.OCX or one of its dependencies not correctly registered: a file is misson or invalid" Och jag har vbruntime, hur löserj ag detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sooraw Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 fick d å funka men ett nytt problem nu programet avslutas efter sisådär 2 sekunder... hur ska jag lösa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eroz Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Verkar som ett bra program. Men vore det inte lättare och bättre att koda en handgrabber till b2b istället. Så att man kan autoimportera HH's till pokertracker. Jag skulle kunna tänka mig att betala för ett sånt program. Och jag tror många andra också skulle det. Handgrabber till pacific säljs på pokertrackers hemsida för $10. Amen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Pat (PT) har iaf kommit igång med att kolla på b2bs händer för import i PT, vill ni hjälpa till med hh's så kan ni skicka filer till pat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Pat (PT) har iaf kommit igång med att kolla på b2bs händer för import i PT, vill ni hjälpa till med hh's så kan ni skicka filer till pat. Ok, jag såg det på PT's forum. Men det var ju inte autoimport(?). Det som suger med b2b är ju att man bara kan få 50 händer i taget. Det är ju inte möjligt att hinna med när man multitablar. Det ringer kanske på tel så missar man ett gäng händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2005 Baloobas - nä det stämmer, att ligga på 24/b2b att spara hh intern kanske också kan vara ett sätt att få till något. Men en handgrabber kan inte vara fel ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FortKnox Postad 18 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 baloobas Givetvis vore en Handgrabber det perfekta men jag har inte kunskapen att programmera ett program som scannar av en klient gjord i Java.....hade klienten vare gjord i ett annat programmeringsspråk så hade det inte vare nått problem. sooraw Har du fortfarande problem med att programmet stängs av efter 2 sekunder? Jag har upptäckt vissa fel och har uppdaterat programmet. Däremot vet jag att programmet har problem med att PokerTracker ändrar klockan till AM/PM (tror jag att det är iaf). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 "Component MSCAL.OCX or one of its dependencies not correctly registered: a file is misson or invalid" Och jag har vbruntime, hur löserj ag detta problem? hur löste du det här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 Ser mycket intressant ut! Ska testa när jag kommer hem... Någon som testat om det fungerar med annat skin än unibet? (kan väl inte vara så svårt att fixa till isåfall?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 "Component MSCAL.OCX or one of its dependencies not correctly registered: a file is misson or invalid" Och jag har vbruntime, hur löserj ag detta problem? hur löste du det här då? Jag lyckades lösa det problemet genom att googla MSCAL.OCX och ladda ner samt registrera filen på nåt sätt. Nu får jag istället felmeddelandet "Can't find database!" Vad gör jag nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 "Component MSCAL.OCX or one of its dependencies not correctly registered: a file is misson or invalid" Och jag har vbruntime, hur löserj ag detta problem? Här finner vi en utförlig lösning på problemet och steg för steg hur du gör, tom registrerar filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FortKnox Postad 3 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2005 Jag lyckades lösa det problemet genom att googla MSCAL.OCX och ladda ner samt registrera filen på nåt sätt. Nu får jag istället felmeddelandet "Can't find database!" Vad gör jag nu? Har du access på din dator...kanske är det som strular? Är inge haj på att göra installationsfiler så det får bli som det blir. Jag har iaf uppdaterat programmet med några funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giFF Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 Exakt samma fel som Kollikock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 4 November , 2005 Rapport Share Postad 4 November , 2005 Ni måste antagligen bara spela en session för att den ska hitta databasen. För Access-basen är väl tom från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giFF Postad 4 November , 2005 Rapport Share Postad 4 November , 2005 Ni måste antagligen bara spela en session för att den ska hitta databasen. För Access-basen är väl tom från början? Funka ej, kasst program, kan nog bli bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FortKnox Postad 4 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2005 Laddade ni hem filen som även innehåller en databas eller tog ni enbart programmet. Där ni packade upp pfilen.....ligger det en fil där som heter database.mdb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 5 November , 2005 Rapport Share Postad 5 November , 2005 Var ska programmet packas upp? I Unibet-foldern? Eller kan man ha det var man vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FortKnox Postad 5 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2005 Var ska programmet packas upp? I Unibet-foldern? Eller kan man ha det var man vill? Var du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Nu har jag packat upp programmet var jag vill. Men 'Can't fins database' försvinner inte och jag ahr inte Access installerat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 1a, du måste ha Access instalerat. 1b, om du inte har tillgång till Access får du ladda hem de drivare som programmet ger felmedelande om, sök på google så hittar du filerna separat eller i bundle. 2, spela en session så fylls databasen, sen ska det funka. Fortknox, jag har kört det här ett tag och vill bara tacka för en verkligt bra programvara. Funkar klockers. Har du tänkt gå vidare med det här i någon form? Utveckla det själv eller lägga upp det som OS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juan1904 Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Ni som har programmet, har ni testat på andra b2b-siter än Unibet? Själv tycker jag Unibet är en av de sämre b2b, så jag skulle vara tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts