Gå till innehåll

Program för att logga sessioner på B2B!


FortKnox

Recommended Posts

Hej,

 

har precis knåpat ihop ett program som håller koll på sessionerna då jag spelar på Unibet. Programmet känner av då bord öppnas och stängs.

 

Man kan även göra detta manuellt om man så vill.

 

Vet ej om de funkar på de andra klienterna på B2B men ni kan ju testa om ni vill.

 

Programmet finns på http://www.bylis.net

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som ett bra program. Men vore det inte lättare och bättre att koda en handgrabber till b2b istället. Så att man kan autoimportera HH's till pokertracker. Jag skulle kunna tänka mig att betala för ett sånt program. Och jag tror många andra också skulle det. Handgrabber till pacific säljs på pokertrackers hemsida för $10. Inte mycket pengar kanske men det är en stor marknad.

 

/Balobas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som ett bra program. Men vore det inte lättare och bättre att koda en handgrabber till b2b istället. Så att man kan autoimportera HH's till pokertracker. Jag skulle kunna tänka mig att betala för ett sånt program. Och jag tror många andra också skulle det. Handgrabber till pacific säljs på pokertrackers hemsida för $10.

 

Amen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pat (PT) har iaf kommit igång med att kolla på b2bs händer för import i PT, vill ni hjälpa till med hh's så kan ni skicka filer till pat.

 

Ok, jag såg det på PT's forum. Men det var ju inte autoimport(?). Det som suger med b2b är ju att man bara kan få 50 händer i taget. Det är ju inte möjligt att hinna med när man multitablar. Det ringer kanske på tel så missar man ett gäng händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

baloobas

 

Givetvis vore en Handgrabber det perfekta men jag har inte kunskapen att programmera ett program som scannar av en klient gjord i Java.....hade klienten vare gjord i ett annat programmeringsspråk så hade det inte vare nått problem.

 

sooraw

 

Har du fortfarande problem med att programmet stängs av efter 2 sekunder? Jag har upptäckt vissa fel och har uppdaterat programmet. Däremot vet jag att programmet har problem med att PokerTracker ändrar klockan till AM/PM (tror jag att det är iaf).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
"Component MSCAL.OCX or one of its dependencies not correctly registered: a file is misson or invalid"

 

Och jag har vbruntime, hur löserj ag detta problem?

 

hur löste du det här då?

 

Jag lyckades lösa det problemet genom att googla MSCAL.OCX och ladda ner samt registrera filen på nåt sätt. Nu får jag istället felmeddelandet "Can't find database!" Vad gör jag nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lyckades lösa det problemet genom att googla MSCAL.OCX och ladda ner samt registrera filen på nåt sätt. Nu får jag istället felmeddelandet "Can't find database!" Vad gör jag nu?

 

Har du access på din dator...kanske är det som strular?

 

Är inge haj på att göra installationsfiler så det får bli som det blir.

 

Jag har iaf uppdaterat programmet med några funktioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1a, du måste ha Access instalerat.

1b, om du inte har tillgång till Access får du ladda hem de drivare som programmet ger felmedelande om, sök på google så hittar du filerna separat eller i bundle.

 

2, spela en session så fylls databasen, sen ska det funka.

 

Fortknox, jag har kört det här ett tag och vill bara tacka för en verkligt bra programvara. Funkar klockers.

 

Har du tänkt gå vidare med det här i någon form? Utveckla det själv eller lägga upp det som OS?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...