stylin123 Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Spelade jag denna handen rätt? Hade 7500 i marker Får As 10s och raisar innan flopp, en följer med. Flopp: Ks 10d 8s Jag checkar fi betar 800 jag synar Turn 9h JAg checkar fi betar 1500 jag synar River 2h Jag checkar fi betar 2500 jag foldar * RP och flytt till PHH - QoS * Citera
eroz Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Du överbettar potten för mycket preflop. Citera
Timmi Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Du överbettar potten för mycket preflop. Lol hur vet du det? Citera
Reaper Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Spelade jag denna handen rätt? Hade 7500 i marker Får As 10s och raisar innan flopp, en följer med. Flopp: Ks 10d 8s Jag checkar fi betar 800 jag synar Turn 9h JAg checkar fi betar 1500 jag synar River 2h Jag checkar fi betar 2500 jag foldar * RP och flytt till PHH - QoS * Blinds i den aktuella handen? positioner? stackdjup på fi? Citera
Muffmull Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Visa mer styrka! Tycker att det verkar uppenbart att du sitter på färgdraget, så därför kör han en stor bet på river för att han tror sig kunna få ut dig. På turn skulle du checkhöjt hans bet i stället för att checksynat. För att få information och som sagt visa styrka. Då kan han placera dig på både steg och färgdrag och kanske lägger sig. Gör han det inte så finns det många kort som kan skrämma honom och då vågar han förmodligen inte betta så högt, eller alls för att undvika en checkhöjning igen. Du har 14 outs om jag räknat rätt så var inte rädd att betta. Citera
plissken Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 raisa han på floppen gärna all in gambla lite me han.. synar han me top par är du liten favorit om han inte råkar ha ak Citera
rickie Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Skulle nog checkraisat allin på floppen mot en aggressiv spelare. Svårt o syna med nånting sämre än AK för motståndaren, om han inte läser dig på färgdrag vilket iförsig inte är otänkbart. Men känns inte så kul o spela en sån här hand ur position. Citera
Recommended Posts