benknackan Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Vilket är det bästa ... och då ska de vara ngt som inte bara ger odds som calculatem ... och inte pockertracker för det är för krångligt att få ihop för just pacific... * Lite RP - QoS * Citera
thorn Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Pokertracker funkar med Pacific om du använder programmet HandGrabber (finns på PTs hemsida). Handgrabbed -> PT autoimport -> Gametime+ Citera
benknackan Postad 11 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2005 jo jag vet men får inte handgrabber att fungera Citera
t3h_h4x0r Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Jag får inte heller handgrabebr att fungera, är det någon här som använder det som kan förklara lite hur man gör? jag har läst readme filen men det funkar ändå inte.. Citera
thorn Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Starta HandGrabber -> Starta Pacific -> Gå in på ett bord. Då bör det i HandGrabber stå "Tracking Table x". Citera
benknackan Postad 11 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2005 jo men jag får felmedellande att den inte kan hitta ngt NIC Citera
Recommended Posts