Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 41 postas här!

QoS

Recommended Posts

• Svars 172
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tetris, ja ganska seg. Du får dock ut den allteftersom, inte i klumpsumma, bra eller ådligt välj själv

hur jobbig är den i förhållande till multipokers 20x deposit?

Är det någon som vet vad detta meddelande betyder i popupen på empire : "Stay Tuned for our special $700 match bonus...", eller snarare någon som vet när den träder i kraft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer inte alls att potten måste vara $5 för att man ska få en raked hand på empire iaf. Enl PO har jag drygt 120 händer där raken är .25 eller mer. Men jag har runt 330 händer rakade i "bonus-account" vilket motsvarar alla händer med minst .10 i rake ($2 pott) så det verkar inte som att $1 potterna räknas med sina .05 i rake men allt över det.

EDIT:

Detta gäller NL

Jag har oxå räknat efter. De händer som rakeas är, precis som kydyl skriver, de med 0.10 eller mer i rake. De med 0.05 i rake räknas inte som en rakead hand. Detta gör en ganska stor skillnad i hur lätt bonusen är att cleara. Dessutom säger Empire på direkt fråga att en rakead hand är "A raked hand is any hand in which a rake (house drop) is taken out of the pot", vilket inte stämmer.

Ska bli intressant att maila till deras automatsvar 15 ggr innan man får tag i en livs levande människa som läser vad man skrivit och meddelar en att de ändrat reglerna.

/L-K

Länk till kommentar

Har inte lirat på Party på länge och när jag loggade in idag fick jag en pop-up där det stod:

"Earn 975 Regular Points between October 5th and October 31st and you can earn $100 in cash."

Man får tydligen 4 "regular points" för var 20:e hand på NL/PL-bord. 4875 rakade händer blir det då. Är inte så värst hemma på det här med bonusar, är det en bra bonus att jaga? Man behöver inte reloada verkar det som.

Någon som kört denna bonus?

Länk till kommentar

Är det bara 700 rakade händer på Partys reload-bonus? Brukar det inte vara 1000 st?

När jag signade upp var det 7x för $100 eller 10x för $150. Du fick ett erbjudande om den senare när du loggade på klienten första gången.

Fel, 5x för $100 och 7X för $150 är vad som gäller.

Länk till kommentar

har jag förstått det hela rätt med The Gaming Club om det är 350 raked för de första $50 signup och sen 20K raked för de $1500? Man får inte ut delar av de $1500 i typ $50 portioner?

surt att hinna upp till 19K händer och inte få en spänn förutom de första $50

Är det någon som kan bekräfta att det är så? Tror inte de stämmer, står ju up to 1500 i bonus...men som sagt..kan ngn uttala sig om de?

Länk till kommentar

Coral Eurobet Poker har en bonus "50% gratis på din nästa insättning, värt up till $200! Men skynda dig, du har bara en vecka att hämta den! " info genom e-post..någon som vet hur många gånger raken man måste lirra?

The bonus amount will be added to account holders' balances within 48 hours of playing a total of ten times the equivalent raked hands on any real money cash game within the Eurobet Poker site.

10x händer så 2000 händer krävs för $200 bonus.

Men jag har sån avsmak nu för det gamla nätet.

Det blir riktigt tråkig poker. Ingen action. Blås så foldar alla.

Party borde kontra med en bonus snart tycker jag.

Länk till kommentar

Det verkar som att eurobets bonus är contributed hands om man läser villkoren. Stämmer verkligen det?

Nej, det tror jag inte. Jag har just spelat in de första 200 händerna på normal tid och nivå. Är som vanligt.

EDIT: Jag gillar förresten Partys kupp. Empires bonus satt som den skulle och nu 200 på Eurobet. Empire ska återkomma med en på 700. Det här verkar lovande... :twisted:

Länk till kommentar