Gå till innehåll

PL Sökö - Trn, 9/10, Online, post-game snack!

Recommended Posts

• Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Rolig hand. Jag AJ. Fi höjer inbringet med sitt synliga A.

Jag tomtar till mig och vi hamnar Allin, han visar AK. Jag klonkar ess bara för att se rättvisan segra när han klonkar tillbaka med det sista esset på femte gatan.......

Postad

Så nu har HitNRun123 fått lite att bita i ;) Jag och nusse sitter bakom honom ;) Sen hur mycket jag tillför är ju en annan sak :D

Han har iaf inte 36k längre ;) Iofs känns väll inte 3k så mycket men ändå :twisted:

Postad

Jag tomtar till mig och vi hamnar Allin, han visar AK. Jag klonkar ess bara för att se rättvisan segra när han klonkar tillbaka med det sista esset på femte gatan.......

Rättvisan segrar alltid på femte gatan ;)

Postad

Rättvisan segrar alltid på femte gatan ;)

endast om rättvisan är orättvis! ;)

Postad
Så nu har HitNRun123 fått lite att bita i ;) Jag och nusse sitter bakom honom ;) Sen hur mycket jag tillför är ju en annan sak :D

Han har iaf inte 36k längre ;) Iofs känns väll inte 3k så mycket men ändå :twisted:

Stämmer, drygt 47K har han nu :)

Postad

Cheunce, det där var riktigt dåligt spelat när du åkte. Du vet ju att han synar alldeles för mkt. Det är bara att dunka på med Tiorna och få betalt medan du leder stort, stället för att vänta tills han har typ 20 outs

Postad

Då var man unte. Sitter med par i tior och går in i HitNRun som Sitter med (A)Q. Någon annan har en synlig Q och på första kortet. På fjärde gatan har han (A) Q 10 J och tre ruter. Han sätter mig mer eller mindre all in och jag är säker på att jag leder så jag går all in. Då klonkar han en J på femte gatan och det är slut för lille Cheunce. Känns lite bittert :evil:

Postad
Cheunce, det där var riktigt dåligt spelat när du åkte. Du vet ju att han synar alldeles för mkt. Det är bara att dunka på med Tiorna och få betalt medan du leder stort, stället för att vänta tills han har typ 20 outs

Jo det är så sant speciellt när jag vet att jag leder. Vet faktiskt inte vad jag tänkte på :oops: Får skylla på att jag är ny på 5 CS varianter :?

Fattar inte varför jag spela så mesigt. Funkar bättre att spela agressivt mot QoS ;)

Postad
Jo det är så sant speciellt när jag vet att jag leder. Vet faktiskt inte vad jag tänkte på :oops: Får skylla på att jag är ny på 5 CS varianter :?

Du ska inte vara ledsen. Du är bevisligen inte den enda som spelar sökö lite vingligt.

Lite trist att du gav alla dina marker till HiTnRuN123 bara. Jag har ett saftigt sidebet på att han inte kommer topp 3 :)

Postad

Du ska inte vara ledsen. Du är bevisligen inte den enda som spelar sökö lite vingligt.

Lite trist att du gav alla dina marker till HiTnRuN123 bara. Jag har ett saftigt sidebet på att han inte kommer topp 3 :)

Vill bara kolla. Du menar väll att jag skulle gått all in direkt på hans höjning eller hur. Innan tredjegatan?

Postad

Angående HiTnRuN123 har du fel.

Han har vunnit många internationella Sökö turneringar runt om i världen.

Postad
Vill bara kolla. Du menar väll att jag skulle gått all in direkt på hans höjning eller hur. Innan tredjegatan?

Med två öppna ess mot dig är det ju rätt uppenbart att du har TT oavsett hur du väljer att lira handen, alltså kan du lika gärna försöka få in degen så snabbt som möjligt för att slippa jobbiga beslut som att (i princip) syna all-in mot tre överkort. stegdrag och färgdrag.

Postad

Det är många sopor som har klonkat hem stora turneringar ;)

Du spelar iaf inte bäst vid mitt bord men det är jobbigt att brottas med en storstack ändå. :)

Postad

Det är många sopor som har klonkat hem stora turneringar ;)

Du spelar iaf inte bäst vid mitt bord men det är jobbigt att brottas med en storstack ändå. :)

Okej,

Dock är det inte jag som är HiTnRuN..... Jag är HUSTLER123