Zoogin Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Pga nuvarande omstrukturering i partynätet, där jag i huvudsak alltid spelat, så verkar det dags att lämna det om det inte kommer någon enorm kontring ifrån partyskinsen. Och jag skulle gissa att det gäller fler än mig. Så jag funderar på vart jag skall söka mig, spelar för tillfället mest $3/6 FL, så jag letar i första hand efter bra låglimit FL-spel. Har aldrig kört på Prima-nätet tidigare, men det kanske är dags? Sen kan man ju gå över till "Nya Party" främst pga fisktätheten, men det är inte så lätt att få rakeback där om jag förstått rätt. Och Pacific har ju fö alltid varit bra, men där är det ju bara ett bord som gäller, själv brukar jag köra 4st, så det går bort som huvudalternativ. De saker jag ser som viktiga och som får vägas mot varandra. - Fisktäthet - Rakebackmöjligheter + bonusgivmildhet - Skattefrågor, helst sakttefri sajt såklart - Spelarbas, för att ge tillräckligt med bord att välja bland Några bra rekommendationer? * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Party typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 är själv i samma sitts, spelar dock NL, luter nog åt party poker ... kan du inte ändra inlägget till/starta en poll om vad folk ska ta sig till, nått i stil av 1/ stannar 2/ byta till party poker enbart om de erbjuder rb 3/ byta till party poker även om de inte erbjuder rb 4/ byta till b2b 5/ byta till prima 6/ vänt o se osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Man behöver ju inte springa runt i criklar med armarna i vädret, panikslagen, just nu... ...vänta några dagar och se låter som ett bra alternativ Det sista är nog inte sagt i den här soppan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Finns det nån fin satistik på antal spelare och antal bortd på alla sidor som finns? Funderar på att byta till antingen prima eller pokerroom nu men vet inte hur många spelare dom har. Eller man kanske ska ge stars en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Finns det nån fin satistik på antal spelare och antal bortd på alla sidor som finns? Funderar på att byta till antingen prima eller pokerroom nu men vet inte hur många spelare dom har. Eller man kanske ska ge stars en chans. Problemet för många med p-stars och pokerroom är ju att det inte är EU sajter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jb05 Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Jag flyttar bankrullen till mitt gamla Partykonto, utan rakeback. Spelar huvudsakligen FL 5/10. Håller med gdaily om att man inte behöver hetsa upp sig i onödan. Men efter att ha spelat lite på Multi idag så tänker jag iaf byta så länge. Inte ens på 2/4 fanns det annat än enstaka fiskiga bord när jag var inne! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zoogin Postad 9 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 kan du inte ändra inlägget till/starta en poll om vad folk ska ta sig till, nått i stil av 1/ stannar 2/ byta till party poker enbart om de erbjuder rb 3/ byta till party poker även om de inte erbjuder rb 4/ byta till b2b 5/ byta till prima 6/ vänt o se osv.. Skulle jag kunna göra, svårt o säga hur mycket det ger, men det kan ju inte skada iaf Förslag på fler alternativ innan jag lägger in pollen? Och nej, jag är inte panikslagen gdaily, men jag tänker absolut inte stanna som det ser ut nu. Mycket få bord och tajt som... Jag kommer att göra som jb05 nu och gå över till mitt gamla partykonto utan rakeback, men jag hoppas på en bättre lösning så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 DET ÄR PANIK! jag har losat 2 inköp på coral idag:///////////// hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 DET ÄR PANIK! jag har losat 2 inköp på coral idag:///////////// hehe Haha... Jag lyckades med samma grejj igår kväll... Iförsig så backade jag upp hela min stack med AQ, träffat ess. Väldigt olikt mig. Men nån måste väl träda fram o ta fiskens roll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dixie Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Hmm, verkar som jag har missat något. Vad är det som har hänt med party?? Vilka omstruktureringar pratar ni om???? Spelar själv på Eurobet men har inte märkt någon skillnad, har dock inte spelat där på någon vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Kan ju förklara saker då förändringen var igår natt. Partypoker har splittat sina användare ifrån alla knytna via skins, vilket har gjort att skinsen har minskat drastiskt i samtidiga användare (och all fisk om man får tro korparna). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Hmm, verkar som jag har missat något. Vad är det som har hänt med party?? Vilka omstruktureringar pratar ni om???? Spelar själv på Eurobet men har inte märkt någon skillnad, har dock inte spelat där på någon vecka. läs här http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17106 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Snack om den galna förändringen inom Party tas i http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17106 Här fortsätter diskussionen enligt topic! Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jeneqvist Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 är själv i samma sitts, spelar dock NL, luter nog åt party poker ... kan du inte ändra inlägget till/starta en poll om vad folk ska ta sig till, nått i stil av 1/ stannar 2/ byta till party poker enbart om de erbjuder rb 3/ byta till party poker även om de inte erbjuder rb 4/ byta till b2b 5/ byta till prima 6/ vänt o se osv.. 2 annars 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 Går det att få RakeBack på party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 min pappa har 25% av min rake. han är affiliate på partypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 min pappa har 25% av min rake. han är affiliate på partypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts