Gå till innehåll

Stora förändringar på Party-nätet!


Ekenstar

Recommended Posts

  • Svars 339
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tror faktiskt inte party behöver göra så mycket för att behålla merparten av "high volume"-spelarna som blev utan site iom delning av skinsen.

 

Spelarbasen och fisktätheten som partypoker har finns inte någon annan stanns, inte ens i närheten.

 

Man kan ju alltid hoppas att de kommer med något som åtmindstånde motsvara 5-10% rakeback, men jag tror inte det kommer komma något alls vilket verkligen suger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fast partys senaste bonus får väl andå anses gynna de som spelar. hörde en som fick $1255 i bonus. lär finnas de som fick mer.

 

Encash your points to cash bonusen? Den tyckte jag var trevlig. Men är väl inte ofta man får sånt på pp... Fast den går så mkt snabbare o spela in på SNGs än NL cashgame dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fast partys senaste bonus får väl andå anses gynna de som spelar. hörde en som fick $1255 i bonus. lär finnas de som fick mer.

 

Encash your points to cash bonusen? Den tyckte jag var trevlig. Men är väl inte ofta man får sånt på pp... Fast den går så mkt snabbare o spela in på SNGs än NL cashgame dock.

 

WTF, hur får man reda på dem bonusarna? eller är det bara vissa highstakes lirare som får dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fast partys senaste bonus får väl andå anses gynna de som spelar. hörde en som fick $1255 i bonus. lär finnas de som fick mer.

 

Encash your points to cash bonusen? Den tyckte jag var trevlig. Men är väl inte ofta man får sånt på pp... Fast den går så mkt snabbare o spela in på SNGs än NL cashgame dock.

 

WTF, hur får man reda på dem bonusarna? eller är det bara vissa highstakes lirare som får dem?

 

har nog mest att göra med hur mycket man rake:ar... själv spelar jag kanske 1000-2000händer på 2/4-3/6 varje dag och fick "bara" $200 i bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fast partys senaste bonus får väl andå anses gynna de som spelar. hörde en som fick $1255 i bonus. lär finnas de som fick mer.

 

Encash your points to cash bonusen? Den tyckte jag var trevlig. Men är väl inte ofta man får sånt på pp... Fast den går så mkt snabbare o spela in på SNGs än NL cashgame dock.

 

WTF, hur får man reda på dem bonusarna? eller är det bara vissa highstakes lirare som får dem?

 

har nog mest att göra med hur mycket man rake:ar... själv spelar jag kanske 1000-2000händer på 2/4-3/6 varje dag och fick "bara" $200 i bonus.

 

Bättre det en ingen alls som en annan som är SnG spelare på 10$ nivån fick ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fast partys senaste bonus får väl andå anses gynna de som spelar. hörde en som fick $1255 i bonus. lär finnas de som fick mer.

 

Encash your points to cash bonusen? Den tyckte jag var trevlig. Men är väl inte ofta man får sånt på pp... Fast den går så mkt snabbare o spela in på SNGs än NL cashgame dock.

 

WTF, hur får man reda på dem bonusarna? eller är det bara vissa highstakes lirare som får dem?

 

har nog mest att göra med hur mycket man rake:ar... själv spelar jag kanske 1000-2000händer på 2/4-3/6 varje dag och fick "bara" $200 i bonus.

 

Är det en en återkommande bonus eller var det en "once i a life time bonus"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fast partys senaste bonus får väl andå anses gynna de som spelar. hörde en som fick $1255 i bonus. lär finnas de som fick mer.

 

Encash your points to cash bonusen? Den tyckte jag var trevlig. Men är väl inte ofta man får sånt på pp... Fast den går så mkt snabbare o spela in på SNGs än NL cashgame dock.

 

WTF, hur får man reda på dem bonusarna? eller är det bara vissa highstakes lirare som får dem?

 

har nog mest att göra med hur mycket man rake:ar... själv spelar jag kanske 1000-2000händer på 2/4-3/6 varje dag och fick "bara" $200 i bonus.

 

Är det en en återkommande bonus eller var det en "once i a life time bonus"?

 

någon gång om året verkar det som. men stora förändringar så vi får hoppas att party fortsätter pumpa ut överdimensionerade bonusar till oss grinders.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går inte bra för Empire nu när de står på egna ben utan stöd av PartyPoker.

 

http://www.n24.se/dynamiskt/ovrigindustri/did_10795369.asp

 

Brittiska Empire Online vinstvarnar och aktien rasar i London. Svenska spelbolagen Unibet, Boss och Cherry dras med i fallet.

 

 

Brittiska Empire Online vinstvarnar för helåret och säger att nettoresultatet kommer att hamna cirka 10 procent under marknadens prognos.

Trots att bolaget samtidigt rapporterar att antalet nya kunder fortfarande växer starkt tappade aktien så mycket som 13 procent i morgonhandeln på Londonbörsen, innan den återhämtade sig något.

Bakom vinstvarningen ligger sjunkande intäkter som har sin grund i att bolaget tappat ett uppdrag från speljätten Partygaming.

 

De på Stockholmsbörsen noterade spelbolagen åker med i det brittiska raset. Unibet tappar vid 14.30-tiden 3 procent och spelteknikbolagen Boss och Cherry faller 1 respektive 3 procent.

Jacob Wall, analytiker på ABG Sundal Collier, säger att de kraftiga kursrörelserna har sin grund i en stor oro i spelmarknaden.

- Värderingen av de här bolagen är beroende av att de ska visa en stark tillväxt även framgent. Så fort någon indikerar en avmattning så kommer kraftfulla reaktioner, säger han.

 

Ytterligare en analytiker, som vill vara anonym, stämmer in i de åsikterna.

- Har man aggressiva tillväxtantaganden sedan tidigare så blir det en reaktion så fort en negativ indikation kommer, även om den som i det här fallet rör resultat och inte tillväxt, säger han och tillägger att Empire faller främst på grund av bolaget drabbats av en affärsmässig motgång och inte på marknadsoron.

Jacob Wall pekar på att spelmarknaden just nu har två särskilda akilleshälar. Den ena är den framtida tillväxten i poker och den andra är att kostnaderna för marknadsföring i en kraftigt ökande konkurrens.

Att bolag på Stockholmsbörsen reagerar på nyheter i England är naturligt, anser Jacob Wall.

- De här bolagen agerar på en global marknad, säger han.

 

Historien bakom Empires tappade Partygaming-uppdrag är att speljätten i början av oktober valde att flytta sitt partypoker.com-varumärke och alla sina spelare från Empire till en ny integrerad plattform. Det skriver Nyhetsbyrån Direkt.

Den kraftiga reaktionen på Londonbörsen kommer trots att förändringen i Partygaming-samarbetet aviserats tidigare.

Partygaming föll knappt 1 procent i Londonöppningen, men återhämtade sig därefter delvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först ska man ta allt dessa analytiker säger med en nypa salt. Bara för att Empire vinstvarnar så betyder det inte att de inte går med vinst. Tappet av aktievärdet påverkar inte företaget ett dyft i egentlig mening.

 

Historien bakom Empires tappade Partygaming-uppdrag är att speljätten i början av oktober valde att flytta sitt partypoker.com-varumärke och alla sina spelare från Empire till en ny integrerad plattform. Det skriver Nyhetsbyrån Direkt.

 

Detta var ju ett väldigt intressant sätt att skriva det på. Får det att låta som om party köpte alla tjänster ifrån empire, och inte tvärtom. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade lite på Multipoker idag, och visst finns det fortfarande en hög andel fisk. Tyvärr är ju urvalet av fulla bord väldigt litet nu (2-4 st fulla NL$100).

Är det inte sälar då? Dvs såna som lever på fisk men själva är hajföda. ;)

 

Det kändes inte så faktiskt, flera bjöd friskt åt alla håll :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fast partys senaste bonus får väl andå anses gynna de som spelar. hörde en som fick $1255 i bonus. lär finnas de som fick mer.

 

Encash your points to cash bonusen? Den tyckte jag var trevlig. Men är väl inte ofta man får sånt på pp... Fast den går så mkt snabbare o spela in på SNGs än NL cashgame dock.

 

WTF, hur får man reda på dem bonusarna? eller är det bara vissa highstakes lirare som får dem?

 

har nog mest att göra med hur mycket man rake:ar... själv spelar jag kanske 1000-2000händer på 2/4-3/6 varje dag och fick "bara" $200 i bonus.

 

Är det en en återkommande bonus eller var det en "once i a life time bonus"?

 

någon gång om året verkar det som. men stora förändringar så vi får hoppas att party fortsätter pumpa ut överdimensionerade bonusar till oss grinders.. :)

 

Läste på pokertrackers forum att PP har ändrat kraven för att man skall få en raked hand. Numera måste man bidra till potten för att få det. sedan om det stämmer vet jag ej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De på Stockholmsbörsen noterade spelbolagen åker med i det brittiska raset. Unibet tappar vid 14.30-tiden 3 procent och spelteknikbolagen Boss och Cherry faller 1 respektive 3 procent.

 

Ärligt, dippar på 3-1% är inte ens en reaktion, det är vanlig dagshandelsvarians.

 

Lantash, de har ändrat i formuleringen men det är fortfarande samma räknesätt som tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte mycket om aktier men som jag förstått det baseras aktiekurser ofta på förväntad vinst. Om ett företag trodde de skulle tjäna 10 miljarder första kvartalet och bara tjänade 9 miljarder så sjunker kursen. Empires framtida vinster kommer garanterat bli lägre än vad de förväntat sig. Låter inte som någon aktie man ska satsa på just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I emailed Party directly to see if I could get any info about offers. Essentially, I was told that, if I send them my account info, they'd send me info concerning the new Party VIP club.

 

Can anyone tell me what the Party VIP club involves? I assume this is some very modest type of occasional bonus, perhaps just in the form of merchandise.

 

I know some here have described some offers from Party, but I'm not sure if this is the same thing.

 

I exchanged emails again with Party. They added the following comment:

 

"Members of our VIP Club will benefit from Monthly Promotions, personalised email and telephone support, special freerolls, cash redemption for points and invitations to special land Based events."

 

 

 

 

 

 

 

Nån som har nåe mer info om denna VIP club?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...