loka2 Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Jag läste på ett gammalt inlägg där de disskuterade odds, de sa att vid snabb huvudräkning ska man räkna varje kort som 4 % enheter. Men 4 x 52 = 208 Hur kommer detta sig, jag har räknat med 2,5 % per kort. i så fall kan någon förklara hur denna formel ser ut... * RP och flytt till THe - QoS * Citera
flibben Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Jag läste på ett gammalt inlägg där de disskuterade odds, de sa att vid snabb huvudräkning ska man räkna varje kort som 4 % enheter. Men 4 x 52 = 208Hur kommer detta sig, jag har räknat med 2,5 % per kort. i så fall kan någon förklara hur denna formel ser ut... * RP och flytt till THe - QoS * 2% ska du räkna på, 2x52= 104, vilket är tillräcklitg nära sanningen när du räknar odds snabbt. Citera
ampixo Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 4% på flopen för det är 2 kort som ska komma. Citera
Recommended Posts