kimsk05 Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 hallå, Tänkte att jag skapar en dagbok Bakgrund: spelat ca 1år började spela direkt efter min 18årsdag men studiebidraget med minimi insättingar på expekt där det vart blandat resultat. Slutade nog +-0. nnär jag insåg att det inte var det smartaste att gör la jag. efter ett tag fick jag nys om 50$ free på party, detta skapade jag till 600$ över en halvårs period, för att sedan gula för någon månad sen. Nu tar jag nya tag och kommer att försöka bygga rulle lirar främst 5$sng, kanske lite lite ubersmå cashgame. Rulle 06oct 83$ * Lite RP - QoS * Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Strunta i poker och fokusera på svenskalektionerna istället... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Strunta i poker och fokusera på svenskalektionerna istället... taskig start på dagboken. Ge han en chans.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2005 Titta gärna i; http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=15600 GL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimsk05 Postad 7 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 jag måste spela poker för att ha råd med svenskalektioner. Jaja, iaf, det blev ingen poker igår. kom hem från jobbet så var det av till gymet, för att sedan lägga en pizza i gymets paperskorg i omklädningsrummer. Sen när jag kom hem var det bara att börja laga mat. tjejen var på jobbet så det vara att hugga in själv. efter jag att man lagat mat var jag så trött att jag var tvungen att gå och lägga mig. nu sitter jag här på jobbet och önskar jag kunde lira lite poker. Men min lilla rulle ligger på expekt så det funkar ju inte ps: såg ni lost i onsdags? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cimexius888 Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 tjena kimpan! Vill bara säga att ja tycker det är bra att du fortsätter kämpa, I BELIEVE IN YOU! En fråga bara; stämmer det att du åkte först av alla på ditt enda besök på klubbens lördagsturnerngar? The kings aren´t that good u know Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manny Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 KLart man såg LOST det äger Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimsk05 Postad 8 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 tjohoo, Nu har jag tittat på lost de två första avsnitten från s2..spännande som fan... får abstinens måste se nästa aja --->poker lirat 6sng ida hamnar itm 3 avdem.. ganska ok, folk e ganska tajta så man kan lätt stäla en del potter. Bara att akta sig för att stäla vid fel tillfälle. brukar alltid se till att man iaf har nått drag när man bluffar funkar rätt bra då. nu sitter jago lirar lite cashgame... rulle för tillfället 100$ojsan titta där AA in och gav mig ett inköp 122$ tror jag vi landar på då. kul...blev nersynad av nån pog som jag tror träffa TP som var J, alltid kul med såna... fast inte vara den som synar ner.. led med honom i en sekund sen drog jag från bordet och ska krypa till sängs. Han kan nog haft KK eller QQ också.. RULLE: 122$08oct05 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Skriv gärna ner HH's så blir det lättare att följa spelet ... Om du måste fortsätta skriva ner dina HH's "manuellt" så rekommenderas: http://www.adlibris.se/shop/product.asp?isbn=9164614646 Lycka till med Spelet!! MVH //KF Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimsk05 Postad 15 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2005 tjoho, tack för att rackar ner på min svenska. Uppskattar verkligen det. tack så mycket. De blev ett par sng idag. 4 st 3 ITM 1,2,3 Lyckades loosa HU mot värdlens mest weaktajta kille.Grrrr... tar igen de nån annan dag.. Såg4:e avsnittet av s2 av lost. inget spec hände...ganska tråkigt avsnitt. baj baj Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cimexius888 Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 Kort fråga bara: är det en pokerdagbok eller en uppdatering av illegalt nedladdade lost avsnitt? OCH nej jag har inget bättre för mig än att läsa sådana Keep it up Kim Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 25 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2005 jo jag tippar på dig me kim, go with the swedish flow and beat everyone, what do u mean by everyone? EVERYONE!!! "gary oldman" men vilken film? jaja hört mkt rykten om att det finns mkt död fisk som flyter runt på b2b nätverket... lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts