Gå till innehåll

ARTIKEL: Cybertjuv stal en halv miljon


cab19

Recommended Posts

har lite svårt att tro att de gör detta. Men om de nu gör det så får du 6 försök på dig. De lär ju inte gå på samma fint 2 gånger eller?

 

Så funkade det för mig iallafall, men det hade gått ett par veckor eller så sedan kontot låstes. Dessutom cashade jag ut kontot direkt efteråt och det har de inte heller sagt något om. Så att SS skulle vara så otroligt mycket bättre än party skulle jag inte hålla med om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar ju snålt att dom ska ta ut pengar för koden. Dom kan gott fixa säkerheten på raken som någon sa här innan. Det borde ju ligga i deras intresse att ha en säker plats!!

 

Vad är skillnaden, menar du? Kunderna får betala hur man än gör.

 

Att gå ut med marknadsföring som säger vi har 5% högre rake, men vi har en säker pokersida, lär inte dra folk.

 

Att säga att vi har en säker pokersida om du betalar 1 kr varje gång du loggar in lär inte heller dra folk.

 

Ska dom kunna framhäva säkerhet i sin marknadsföring så ska det varken vara högre rake eller extra avgifter.

 

Klart kunden jämt får betala, men jag skulle då hellre se lite färre bonusar och färre freerolls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar ju snålt att dom ska ta ut pengar för koden. Dom kan gott fixa säkerheten på raken som någon sa här innan. Det borde ju ligga i deras intresse att ha en säker plats!!

 

Vad är skillnaden, menar du? Kunderna får betala hur man än gör.

 

Att gå ut med marknadsföring som säger vi har 5% högre rake, men vi har en säker pokersida, lär inte dra folk.

 

Att säga att vi har en säker pokersida om du betalar 1 kr varje gång du loggar in lär inte heller dra folk.

 

Ska dom kunna framhäva säkerhet i sin marknadsföring så ska det varken vara högre rake eller extra avgifter.

 

Klart kunden jämt får betala, men jag skulle då hellre se lite färre bonusar och färre freerolls.

 

Om man får bonushora sig till en säkerhetsdosa då? :)

250 rejkade händer och den e din ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena forumfolk. Skulle nog aldrig läst den här tråden, har varit lite nojjig redan innan... Tänkte bara ställa en kanske dum fråga: Har inte alla siter en "säkerhetsfråga" som man måste besvara när man byter password etc, av typen "first pet's name", "mothers maiden name" osv? Funkar inte det också som ett skydd eller är jag naiv nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...