NorthQ Postad 18 December , 2005 Rapport Share Postad 18 December , 2005 Menar du premiär mellan jul å nyår? Annars kanske jag drar i hop en tomtetävling nångån i mellandagarna med krav på tomteluva för alla deltagare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tornie Postad 18 December , 2005 Rapport Share Postad 18 December , 2005 JAg brukar alltid vara tomte, det är iaf det de brukar skriva till mig i chatten när jag spelar online....Så det är nog inga problem...Fast har inte mycket ti i mellandagarna. Men vi får ju hoppas att jag som Tomtefar kan visa var granen ska stå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zalon Postad 19 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2005 okej efter nyår då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zalon Postad 2 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Kommer börja posta information om TSOP2 snart i separata trådar. Konstruktiv kritik vore najs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts