Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Den är faktiskt rätt enkel att cleara. Jag spelar fem bord på NL1/2 och det är inga problem under bonusperioderna. Plötsligt väller det in usla spelare till Stars. Var de kommer ifrån har jag ingen aning om men det vimlar av fisk.

Har för mig att jag clearade den senaste bonusen på NL 0,5/1 och till och med på 0,25/0,5 vilket gick snabbt det med eftersom det är så löst spel under bonustiderna = typ under två veckor efter releasen.

Jag tycker att motståndet är lika uselt på 1/2 som på 0,25/0,5 under bonusperioderna så det finns ingenting att oroa sig för nånstans. Mitt tips är 0,5-borden.

Ok...

Blir väl att cleara den då

;)

Spelar du full-ring eller 6-max förresten?

ty

• Svars 182
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Den är faktiskt rätt enkel att cleara. Jag spelar fem bord på NL1/2 och det är inga problem under bonusperioderna. Plötsligt väller det in usla spelare till Stars. Var de kommer ifrån har jag ingen aning om men det vimlar av fisk.

Har för mig att jag clearade den senaste bonusen på NL 0,5/1 och till och med på 0,25/0,5 vilket gick snabbt det med eftersom det är så löst spel under bonustiderna = typ under två veckor efter releasen.

Jag tycker att motståndet är lika uselt på 1/2 som på 0,25/0,5 under bonusperioderna så det finns ingenting att oroa sig för nånstans. Mitt tips är 0,5-borden.

Ok...

Blir väl att cleara den då

;)

Spelar du full-ring eller 6-max förresten?

ty

Både och. 1/2 var fullring och den senaste röjde jag loss på shorthandedborden. Där var det sjukt löst. Värre än på Party så man får ställa in sig på sanslösa utdragningar men det är ju bara att ge igen... ;)

Postad
Expekt själva har ju en 25% deposit (max $100 bonus vid $400 deposit) som bara kräver 100 raked hands.

Clearas lätt på nån timme även på låg nivå.

/Bjorn

Gjort den redan :/. Vet du nån annan?
Postad

Ingen withdrawal ett par veckor innan? Premiera alla som håller sig lugna och inte tar ut all sin cash i panik.

De kan väl knappast vara så jäkla pantade så att de får för sig att nu är ett bra tillfälle att premiera "lojala" kunder och stänga ute alla andra?