Gå till innehåll

Maskerad på fredag, HJÄLP!


Oscar?

Recommended Posts

spindeldräkt:

 

köp svarta longkalsonger

två par svarta långa tubsockor

svart mössa

svart polotröja

 

sy/limma fast ett vitt kors på svarta polotröjan. fyll tubsockorna med tidningspapper/gammalt tyg och sy fast på polotröjan som extra armar använd fiskelina för att binda ihop "benen på respektive sida och spar en längd så du kan vifta med dem lite.

 

Går att dekorera med hur mycket som helst och ser ganska kul ut, ganska enkelt och går att fixa ihop på under en halvtimme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tomte går nog bort av den anledningen att det är för vanligt på maskerader...även om syftet i mitt fall är ett annat.

 

Naken-Janne hade verkligen varit skoj men nej...vågar inte och skulle troligen inte bli insläppt någonstans om vi skulle få för oss att dra vidare på stan :)

 

Skådis är ju jättesvårt. Har för tröga kamrater så de skulle aldrig fatta vem jag var.

 

Spindelmannen går också bort då min polare ska vara den.

 

Hur ser en porrsurfare ut förresten? Flickvännen föreslog det. Var det kanske en pik snarare än ett förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pirat funkar alltid, vare sig man kör med full kapten-krok-mundering eller bara drar på en randig tröja och en lapp för ögat. Eller variant nummer 3 med musklig bar överkropp, kroksabel, rakat huvud, guldring i örat och knäbyxor.

 

Vampyr är ju ganska enkelt, huggtänder, slängkappa, vitsminkat ansikte.

 

Det sista tänkbara alternativet är en klassisk gorillakostym. Varmt och skönt, och grymt kul när man fyllnar till och drar ut på stan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...